dostawy artykułów higieny osobistej, chemii gospodarczej, środków czystości oraz innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

Publication date 2020-12-31
End date 2021-02-01 00:00:00
Instytucja SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776424-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów higieny osobistej, chemii gospodarczej, środków czystości oraz innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części (pakietów) szczegółowo opisanych
w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ:
- Pakiet 1 - Środki higieniczne - ręczniki papierowe, papier toaletowy;
- Pakiet 2 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości;
- Pakiet 3 - Profesjonalne środki czyszczące;
- Pakiet 4 - Worki na odpady;
- Pakiet 5 - Artykuły do higieny osobistej, płyn do mycia naczyń oraz preparaty czyszczące;
- Pakiet 6 - Artykuły do utrzymania czystości podłóg;
- Pakiet 7 - Profesjonalny sprzęt do utrzymania higieny i czystości.

3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części (pakietów).
4. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała;
- 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące.

5. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ), w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy” - w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
6. Zamawiający pozostaje uprawniony do zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawcy, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy
(np. jednostek chorobowych). Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za już dostarczony towar.
7. Zamawiający pozostaje uprawniony do zmiany ilości zamawianego towaru w obrębie asortymentu określonego w umowie w Formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawcy (Załączniku
nr 1 do umowy) do kwoty określonej w ust. 1 umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy. Pkt 7 należy czytać łącznie z treścią pkt. 6 powyżej.
8. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a3878e7c-845e-4504-87c5-32005b7b2dc1
Biuletyn 776424-N-2020
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Regon 29293600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 328 138
Zamawiajacy fax 324 328 169
Zamawiajacy email zam.publiczne@psychiatra.com
Adres strony url https://psychiatria.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII. SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, budynek Administracji, Kancelaria Główna - parter, pokój nr 4
Nazwa nadana zamowieniu dostawy artykułów higieny osobistej, chemii gospodarczej, środków czystości oraz innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Numer referencyjny DZz.380.337.2020.DZz.552
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów higieny osobistej, chemii gospodarczej, środków czystości oraz innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części (pakietów) szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ: - Pakiet 1 - Środki higieniczne - ręczniki papierowe, papier toaletowy; - Pakiet 2 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości; - Pakiet 3 - Profesjonalne środki czyszczące; - Pakiet 4 - Worki na odpady; - Pakiet 5 - Artykuły do higieny osobistej, płyn do mycia naczyń oraz preparaty czyszczące; - Pakiet 6 - Artykuły do utrzymania czystości podłóg; - Pakiet 7 - Profesjonalny sprzęt do utrzymania higieny i czystości. 3. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części (pakietów). 4. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała; - 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące. 5. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ), w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy” - w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 6. Zamawiający pozostaje uprawniony do zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawcy, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy (np. jednostek chorobowych). Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za już dostarczony towar. 7. Zamawiający pozostaje uprawniony do zmiany ilości zamawianego towaru w obrębie asortymentu określonego w umowie w Formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawcy (Załączniku nr 1 do umowy) do kwoty określonej w ust. 1 umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy. Pkt 7 należy czytać łącznie z treścią pkt. 6 powyżej. 8. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.06.2021 r.) lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.3.1) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz ze zmianami Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego/j pakietu i pozycji dotyczą (dotyczy Pakietu 3)
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 5 do SIWZ).
IV 4 4 data 2021-02-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 INFORMACJA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Macieja Frydeckiego, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@psychiatria.com lub telefonicznie 32/43-28-171; 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz Ustawy PZP w celu związanym z postępowaniem oraz art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy PZP; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) Nr 1083/2006; 6) obowiązek podania przez osobę, której dane dotyczą danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP; 7) w odniesieniu do danych osobowych osoby, której dane dotyczą, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 9) Zamawiający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami; 10) osoba, której dane dotyczą posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki higieniczne - ręczniki papierowe, papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.06.2021 r.) lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.06.2021 r.) lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Profesjonalne środki czyszczące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.06.2021 r.) lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Worki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.06.2021 r.) lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły do higieny osobistej, płyn do mycia naczyń oraz preparaty czyszczące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.06.2021 r.) lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Artykuły do utrzymania czystości podłóg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.06.2021 r.) lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Profesjonalny sprzęt do utrzymania higieny i czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 04.06.2021 r.) lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)