Dostawa leków przeciwzakaźnych działających ogólnie, specjalnych produktów odżywczych, szwów chirurgicznych, siatek przepuklinowych i środków kontrastowych
Publication date | 2013-03-18 |
End date | 2013-03-26 10:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość | Szamotuły |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 107078 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 336510008, 158800000, 331411214, 331400003, 336960005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb leków przeciwzakaźnych działających ogólnie, specjalnych produktów odżywczych, szwów chirurgicznych, siatek przepuklinowych i środków kontrastowych. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E do niniejszej specyfikacji. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zachowaniem asortymentu w poszczególnych częściach. 4.Zamawiający wymaga aby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 6 miesięczną datą przydatności do użytku. 6. Zamawiający wymaga oświadczenia, że Wykonawca odpowiada za wykonanie zamówienia zgodne z ustawą Refundacyjną - Ustawa z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz. 696, ze zm.), w taki sposób, że ceny oferowanych produktów w każdorazowej dostawie będą zgodne z cenami aktualnej na dzień dostawy wersji ustawy Refundacyjnej (dla produktów objętych aktualną ustawą refundacyjną). Zmiany cen wynikające ze zmiany ustawy refundacyjnej nie wymagają aneksu do umowy(dot. pakietu nr 1 i nr 5). 7. Wykonawca przystępując do pakietu nr 1 i nr 5 musi wykazać się aktualną na dzień składania ofert koncesją na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 8. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zapotrzebowań składanych telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 14.30 z terminem realizacji maksymalnie do 2 dni od daty złożenia zamówienia 9. Zamówienia na CITO będą realizowane przez wykonawcę w terminie 24 godzin liczonych od daty złożenia zapotrzebowania. 10. Przedmiot zamówienia zostanie przez wykonawcę opakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Koszty opakowania i transportu ponosi wykonawca. 11. W przypadku trwałego wycofania przedmiotu zamówienia z rynku przez Producenta, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego powiadomienia oraz udokumentowania tego faktu Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie w takim przypadku do przedstawienia Zamawiającemu właściwego zamiennika za produkt, którego produkcja została zakończona a po akceptacji przez Zamawiającego, do dostarczenia zamiennika w cenach nie wyższych niż przedstawione w ofercie. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych, rozwiązań technicznych i technologicznych, zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i funkcjonalności. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Ulica | ul. Sukiennicza 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Szamotuły |
Kod poczt | 64-500 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 2927103 |
Fax | 061 2927102 |
Regon | 00055382200000 |
E mail | zam.pub@szamotuly.med.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępując do Pakietu nr 1 i nr 5 posiadał ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej przy składaniu oferty na produkty dla których jest to wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku dla pozostałych pakietów - wymaga się złożenia oświadczenia |
Wiedza | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia |
Potencjal | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia |
Zdolne | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia |
Sytuacja | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy do czasu zrealizowania całości dostawy na wszystkie pozycje asortymentowe nie dłużej jednak niż w ciągu 24 miesięcy. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny w zakresie zmian stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ustawowo zmieniona. Rezygnacji z części dostaw spowodowanych np. trwałym wycofaniem przedmiotu zamówienia z rynku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów w poszczególnych pozycjach w przypadku ograniczenia stosowania produktu. Zamawiający zastrzega sobie możliwości rezygnacji z dalszych dostaw w przypadku zaniechania stosowania danego produktu. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.szamotuly.med.pl |
Spec war | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły |
Data skl | 26/03/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |