Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Publication date | 2013-03-18 |
End date | 2013-03-26 10:00:00 |
Instytucja | Zarząd Powiatu w Krasnymstawie |
Miejscowość | Krasnystaw |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 107086 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 480000008, 484120009, 484400004, 484410001, 484420008, 484430005, 484440002, 486110004, 486200000, 489000007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Urzędu Gminy Zakrzew. Opis ogólny Zintegrowanego systemu informatycznego Urzędu Gminy Zakrzew (ZSI): Infrastruktura sprzętowa, którą dysponuje Urząd Gminy Zakrzew: -Serwer: DEll T610 -Procesor: XEON -RAM: 12 GB -Dostępne miejsce na dysku : 400 GB -Środowisko wirtualne Citrix XenServe Zestaw inkasencki -Pidion BIP-6000AS -Drukarka: Apex 4 Postanowienia ogólne: 1.Wszystkie moduły-zakresy merytoryczne ZSI mają być ze sobą wzajemnie zintegrowane poprzez wymianę i udostępnianie danych, szczególnie w zakresie automatycznego tworzenia dekretów w systemie Finansowo -Księgowym w wyniku wykonywania czynności w pozostałych programach. 2.System powinien posiadać aktualną dokumentację w języku polskim przeznaczoną zarówno dla administratora jak i użytkownika, pozwalającą na samodzielną naukę i pracę z systemem. 3.System ewidencjonuje i identyfikuje operacje wprowadzane przez poszczególnych użytkowników. 4.Wszystkie zamawiane obszary wchodzące w skład zamawianego oprogramowania muszą współpracować na bieżąco z Ewidencją Ludności pobierając z niej dane w czasie rzeczywistym. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zewnętrznych mechanizmów lub plików pośredniczących w wymianie danych. 5.Aktualizacja nowych wersji oprogramowania i baz danych powinna być dokonywana automatycznie z poziomu programu. 6.Dostawca zobowiązuje się dostarczyć niezbędny system operacyjny serwerowy do funkcjonowania dostarczonego przez siebie dziedzinowego oprogramowania oraz oprogramowanie bazodanowe. 7.Moduły powinny korzystać z jednej bazy danych- każda informacja raz wprowadzona do systemu może być wykorzystywana przez pozostałe aplikacje zgodnie z uprawnieniami użytkowników. 8.Jednorodna ewidencja - pozwalająca na szybkie dotarcie do wymaganych informacji. 9.Integracja z oprogramowaniem biurowym. 10.System będzie pracował wydajnie bez względu na liczbę obsługujących. 11.System zapewni bezpieczeństwo danych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych Wykaz funkcjonalności I.System Finansowo-Księgowy z modułem kasy urzędu, modułem do obsługi budżetu, sprawozdawczości oraz modułem kontrolnym /monitorowanie budżetu, polityka rachunkowości/ - minimum 2 stanowiska II.Obsługa podatków (nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych), wraz z windykacją i obsługą danych geodezyjnych importowanych ze Starostwa Powiatu Lubelskiego oraz importem danych z systemu CEPIK - minimum 3 stanowiska. III.Kadrowo-Płacowy z eksportem danych do programu płatnik i systemów bankowych. - minimum 2 stanowiska. IV.Woda i ścieki wraz z oprogramowaniem do zestawu i inkasenckiego - minimum 1 stanowisko. V.Rozliczenie śmieci (zgodne z wytycznymi nowej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. nr 152 z dnia 25-07-2011). - minimum 1 stanowisko. VI.Środki Trwałe - ewidencja gruntów, środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych z obsługą kodów kreskowych i obsługą inwentaryzacji. - minimum 1 stanowisko. VII.Ewidencja Ludności wraz z obsługą Rejestru Wyborców współpracujący ze ZMOKU. VIII.Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - minimum 1 stanowisko IX.Zwrot Podatku Akcyzowego Zawartego w Cenie Oleju Napędowego Wykorzystywanego do Celów Produkcji Rolnej - minimum 1 stanowisko. X.Elektroniczny Portal dla Interesanta. Dopuszcza się możliwość łączenia modułów oprogramowania z zachowaniem wyżej wymienionych funkcjonalności. Wymagania związane z wdrożeniem Wymagania wydajnościowe dla ZSIU. 1.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, która zagwarantuje odpowiednią sprawność oprogramowania przez minimum 2 lata od odbioru ZSIU. 2.Odpowiednia wydajność oznacza, że ZSIU zapewnia odpowiednio szybką reakcję na działania Użytkowników oraz Klientów. Warunek ten nie dotyczy funkcji, które są związane z wykonywaniem globalnych operacji na bazie danych takich, jak np. sporządzanie raportów i jednocześnie nie są wykonywane w trakcie codziennej, rutynowej pracy z ZSIU 3.Dostarczone oprogramowanie powinno umożliwiać Użytkownikom wydajną pracę z ZSIU na wykorzystywanych przez nich komputerach. 4.ZSIU powinien zapewniać wystarczającą wydajność, aby korzystający z niego Urząd miał możliwość załatwiania/procedowania elektronicznie wszystkich spraw. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji i uruchomienia ZSIU. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować szkolenia w zakresie umożliwiającym przeszkolonej osobie sprawne posługiwanie się ZSIU stosownie do pełnionej przez nią roli. Gwarancja i Opieka autorska Serwis gwarancyjny, aktualizacja oprogramowania i opieka autorska przez 2 lata od odbioru ZSI w cenie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zarząd Powiatu w Krasnymstawie |
Ulica | ul. Sobieskiego 3 |
Nr domu | 3 |
Miejscowosc | Krasnystaw |
Kod poczt | 22-300 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 082 5765211...13, 5767278 |
Internet | www.krasnystaw-powiat.pl |
Regon | 11020012000000 |
E mail | organizacyjny@krasnystaw-powiat.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2013 |
Wadium | 1.1Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr konta BS Krasnystaw 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010. b.poręczeniach bankowych; c.poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d.gwarancjach bankowych; e.gwarancjach ubezpieczeniowych; f.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1.3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 1.4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 8.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 1.6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie opisał powyższego warunku. |
Wiedza | Dla spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował minimum dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda, tożsame z przedmiotem zamówienia, których zakres obejmował co najmniej dostarczenie, instalację, konfigurację, proces wdrożenia wraz z dokonaniem migracji danych oraz przeszkolenie użytkowników, które obejmowały co najmniej wymienione poniżej obszary: finanse i księgowość budżetową, obsługę budżetu i planowania, podatki, księgowość podatkową. |
Potencjal | Zamawiający nie opisał powyższego warunku. |
Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej następującymi osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia: - Kierownik zespołu wdrożeniowego (1 osoba): posiada wykształcenie wyższe, posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi lub zespołami wdrożeniowymi, - Specjalista ds. wdrożenia i integracji systemów informatycznych (2 osoby): posiada wykształcenie wyższe informatyczne, posiada, co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w ramach pełnienia funkcji specjalisty ds. wdrożenia i integracji systemów informatycznych, Zamawiający nie dopuszcza łączenia którejkolwiek z w/w funkcji przez tę samą osobę. |
Sytuacja | Zamawiający nie opisał powyższego warunku. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.krasnystaw-powiat.pl |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw. |
Data skl | 26/03/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Kancelaria Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie - Punkt Obsługi Klienta, pok. Nr 117, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. |
Czy uniewaznienie | Tak |