Dostawa i montaż dwóch klimatyzatorów oraz jednostki zewnętrznej typu Multisplit w SPSK im. prof. A. Grucy w Otwocku

Publication date 2013-03-18
End date 2013-03-29 09:45:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107434 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 397172003, 453312008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż dwóch klimatyzatorów oraz jednostki zewnętrznej typu Multisplit im. prof. A. Grucy w Otwocku.

1. Ogólny zakres prac:
1 Dostawa i zainstalowanie dwóch klimatyzatorów ściennych typu Split w dwóch pomieszczeniach o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 2,5 kW każdy oraz jednostki zewnętrznej typu inverter Multisplit. Zasilenie jednofazowe 230 V. Sterowanie za pomocą pilota. Klasa energetyczna minimum A współczynnik EER nie mniej niż 3,7.
2Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji zainstalowanych urządzeń.


2. Szczegółowy zakres wymagań:
1 Zamontowanie jednostek wewnętrznych w pomieszczeniach i jednostki zewnętrznej na zewnątrz budynku. Połączenie jednostek odpowiednią instalacją. Miejsce zamontowania w pomieszczeniach i na zewnątrz budynku zostanie uzgodnione z Zamawiającym.
2 Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do istniejącej sieci kanalizacyjnej lub na zewnątrz budynku po uzgodnieniu z Zamawiającym.
3 Podłączenia jednostek i odprowadzanie skroplin zabudowane ewentualnie umieszczone w korytkach osłonowych uzgodnione z Zamawiającym.
4 Doprowadzenie wymaganej instalacji elektrycznej do podłączenia klimatyzatorów wraz z wymaganymi zabezpieczeniami, o ile są wymagane.
5 Doprowadzenie pomieszczeń do stanu użyteczności z przed montażu, jeżeli prace montażowe klimatyzatorów wymagały demontaży ścian, sufitów podwieszanych.
6 Uruchomienie, sprawdzenie działania, przeszkolenia użytkowników i personelu technicznego z obsługi i konserwacji, przekazanie dokumentacji.
7 Pracę będą przeprowadzone w sposób schludny i estetyczny po uzgodnieniu terminów z osobami odpowiedzialnymi za pomieszczenia.

3. Gwarancja min. 36 miesięcy. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przeglądów, co 12 miesięcy. Koszt przeglądów powinien zostać uwzględniony w cenie oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Ulica ul. Konarskiego 13
Nr domu 13
Miejscowosc Otwock
Kod poczt 05-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 7794031 w. 477
Fax 22 7794031 w. 477
Regon 00029015600000
E mail dzp@spskgruca.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Tak
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ, z których treści winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.
Potencjal Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Karty katalogowe zaoferowanych urządzeń.
Inne dokumenty Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne: 1 Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wymaganym przez Zamawiającego; 2 Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w zakresie opisanym przez Zamawiającego; 3 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 5 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231 5. Złożenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub nie złoży pełnomocnictwa albo złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.spskgruca.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych
Data skl 29/03/2013
Godz skl 09:45
Miejsce Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)