DOSTAWA CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH

Publication date 2013-03-18
End date 2013-03-26 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Osprzęt do minikomputerów,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Gramofony,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107498 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302341009, 302371000, 302361106, 302361113, 302120008, 302372300, 302115006, 302371402, 302370009, 302361137, 324200003, 323315007, 302372805, 302372001, 302331318, 302361003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji części komputerowych, zwanych dalej częściami lub podzespołami. Zakres zamówienia obejmuje zakup części wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
część A: Części komputerowe - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2A i 2B do SIWZ;
część B: Części komputerowe - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2A i 2Bdo SIWZ;
część C: Części komputerowe - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2A i 2B do SIWZ;
część D: Części komputerowe - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2A i 2B do SIWZ
3. Szczegółowy wykaz podzespołów wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 2A i 2B (dotyczy części od A do D) do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne.
Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
5.Adres dostawy: w zakresie wszystkich części: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 417 - Dział Logistyki.
6.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
7.Wymagany minimalny okres gwarancji: okres gwarancji winien być zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta podzespołów lub głównego dystrybutora na terenie RP, z zastrzeżeniem, że nie może być on krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji dla podzespołów rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru.
8.Warunki realizacji zamówienia:
-towar zamówiony w ramach jednego zamówienia będzie dostarczany w całości jednorazową dostawą, Zamawiajacy nie dopuszcza dostaw cząstkowych;
-przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00;
-termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT;
-w dniu dostarczenia podzespołów nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego.
W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
-protokół Odbioru, podpisany przez Strony bez uwag, stanowi podstawę przyjęcia przez Zamawiającego faktury za podzespoły nim objęte.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
10.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
13.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa 12
Nr domu 12
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-007
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3592048
Fax 32 3592048
Internet www.us.edu.pl
E mail dzp-l@us.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Opis techniczny oferowanych podzespołów w zakresie części (A-D), spełniających wymagania Zamawiającego, określone w specyfikacji - wystarczające będzie złożenie prawidłowo wypełnionego opisu technicznego oferowanych podzespołów zgodnie z załącznikiem opisującym przedmiot zamówienia w zakresie danej części (załącznik 2B do SIWZ)
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta, nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym), a także w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z rozdz. II pkt 6 SIWZ). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomicnictwa przez Wykonawcę.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1)zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2)zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, 4)zakończenia serii produkcyjnej danego podzespołu oraz rozpoczęcia produkcji podzespołu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.22.2013.DW, poprzedzającego zawarcie umowy, 5)zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 6)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta podzespołu lub głównego dystrybutora na terenie RP, 7)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy, 8)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie projektu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
Kryt cena A
Spec www http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Spec war Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój 69
Data skl 26/03/2013
Godz skl 10:30
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój 69
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest współfinansowane z projektów: 1)GEOFUTURE - Geofizyka w gospodarce przyszłości realizowany w ramach Priorytetu IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; umowa o dofinansowanie projektu w ramach POKL z dnia 19.11.2012r. nr UDA-POKL.04.01.02-00-069/12-00. 2)Matematyka kodem nowoczesności realizowany w ramach Priorytetu IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; umowa o dofinansowanie projektu w ramach POKL z dnia 19.11.2012r. nr UDA-POKL.04.01.02-00-068/12-00.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)