BZP 003/01001/13 - Dostawa materiałów biurowych

Publication date 2013-03-18
End date 2013-03-26 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107672 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach wraz z ich transportem i rozładunkiem: Magazyn Centralny - Katowice, ul. Bogucicka 3A - Budynek B.

2. Zamówienie będzie realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2013 roku w dostawach cząstkowych do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia telefonicznego, faksem lub pocztą elektroniczną.

3. Termin płatności wynosił będzie 21 dni od daty dostarczenia Zamawaiającemu faktury VAT lub faktury korygującej VAT. W przypadku, gdy którakolwiek z cen podanych na fakturze będzie niezgodna z ceną obowiązującą lub gdy ilości towarów (wszystkich lub niektórych) podanych na fakturze będą niezgodne z ilościami zamawianymi nastąpi odmowa zapłaty całej faktury. Strony niniejszym uznają, że Wykonawca jest w zwłoce z wystawieniem prawidłowej faktury.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym projekt umowy.

5. Zamawiający zastrzega, że wielkość zamówienia ujęta w Formularzu nr 4 SIWZ może nie być zrealizowana w pełnym wymiarze, wielkości i zakresie. Podane ilości zamawianych produktów stanowią wielkość szacunkową i mogą być zmniejszane lub zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, lecz ogólna wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty oferty.

6. Wykonawcy zobowiązani są do określenia w każdej pozycji kalkulacji ceny ofertowej (Formularz nr 4 SIWZ) producenta oraz nazw handlowych lub innych określeń identyfikujących oferowane produkty w sposób jednoznaczny (np. numer katalogowy). W przypadku oferowania produktu identycznego jak wskazany przez Zamawiającego (dotyczy to produktów, przy których Zamawiający wskazał typ produktu - poz. od 1 do 10 kalkulacji ceny ofertowej) w kolumnie nr 4 dopuszcza się wpisanie adnotacji: taki sam.

7. Zamawiający dopuszcza (na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej dla produktów opisanych w Formularzu nr 4 SIWZ poprzez wskazanie typu konkretnego produktu, przy czym za równoważne uznaje produkty charakteryzujące się taką samą lub wyższą klasą jakościową oraz spełniające minimalne wymagania Zamawiającego określone w kolumnie nr 2 tabeli znajdującej się w Formularzu nr 4 SIWZ. Wskazany typ produktu w poz. 5 kalkulacji ceny ofertowej stanowi optymalne rozwiązanie z uwagi na posiadane tablice suchościeralne i empiryczne doświadczenie Zamawiającego w zakresie ich współpracy z innymi produktami. W przypadku produktów równoważnych muszą one charakteryzować się taki samymi lub lepszymi parametrami w zakresie i pisania i ścierania w praktycznym zastosowaniu z zamontowanymi tablicami suchościeralnymi.

8. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - szczegółowy opis wymagań technicznych oraz sposobu przeprowadzenia aukcji elektronicznej określa Załącznik nr 1 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Ulica ul. 1 Maja 50
Nr domu 50
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-287
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2577000 w. 7108, 2577108
Fax 32 257 74 99,2577108
Internet www.ue.katowice.pl
Regon 00000154800000
E mail bzp@ue.katowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Wiedza 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianych jako wykazanie się wykonaniem z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 zamówień, których przedmiotem była, jest dostawa materiałów biurowych, o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto każde. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw materiałów biurowych,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru Formularz nr 3 SIWZ, b) dowody, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Dowodami, o których mowa w pkt. 2b są a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminiu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń o których mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawioający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia 20-02-2013 r., Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 226, poz. 1817.
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw 1. Opis każdego proponowanego artykułu w formie kserokopii z katalogu produktów (w języku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającego dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Opis należy opatrzyć numerem porządkowym pozycji asortymentowej, której on dotyczy oraz potwierdzić za zgodność z oryginałem zgodnie ze statusem Wykonawcy; 2. Dla produktów określonych w kolumnie nr 2 w poz. od 1 do 6 kalkulacji ceny ofertowej - Formularz nr 4 SIWZ - pozycje oznaczone * - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek oferowanych w wyżej wymienionych pozycjach produktów w ilości jednej sztuki każdego z nich.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, działając zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty (na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy): 1. Dopuszcza się możliwość dostarczenia produktów po cenie niższej od wskazanej w umowie. 2. Kupujący zastrzega sobie możliwość, a Sprzedawca wyraża zgodę na zmianę ilości poszczególnych produktów określonych w załączniku do umowy w zależności od swoich potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych. 3. W przypadku zmiany właściwości technicznych lub jakościowych oferowanych produktów na gorsze oraz w przypadku udokumentowanego braku spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem realizacji części lub całości dostaw produktów będących przedmiotem umowy o nazwie handlowej wskazanej przez Sprzedawcę w ofercie i umowie, Kupujący dopuszcza produkt równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w załączniku Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu produktu równoważnego przez Kupującego.
Kryt cena A
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info Portal aukcyjny Urzędu Zamówień Publicznych: https://aukcje.uzp.gov.pl
Spec www www.ue.katowice.pl
Spec war Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice.
Data skl 26/03/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dla osoby podpisującej ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie ma możliwości osobistego podpisania oferty. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj właściwy do poszczególnych czynności. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W formularzu ofertowym (Formularz nr 1 SIWZ) należy wskazać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo (upoważnienie) dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.
Czy dialog Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)