1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem oświetlenia i nagłośnienia fabrycznie nowego do pomieszczeń Gminnego Centrum Kultury w Gogolinie. Przedmiotem dostawy są między innymi: kolumny szerokopasmowe, kolumny niskotonowe, kolumny odsłuchowe, mikser frontowy, mikser monitorowy, mikrofony, statywy mikrofonowe, odtwarzacz wieloformatowy, mikser analogowy, głośniki, wzmacniacze mocy, reflektory profilowe, reflektor prowadzący, belki ledowe, maszyna do mgły, stroboskop.
2.Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej - specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Gogolin
|
Ulica |
ul. Krapkowicka 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Gogolin
|
Kod poczt |
47-320
|
Wojewodztwo |
opolskie
|
Tel |
77 4076800
|
Fax |
77 4666247
|
Internet |
www.bip.gogolin.pl
|
Regon |
53141307600000
|
E mail |
inwestycje@gogolin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
30
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 12 000 złotych.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu ,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy:
Gmina Gogolin, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6, Bank Spółdzielczy w Gogolinie
nr rachunku 81 8883 0005 2001 0000 2381 0001.
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Gogolinie - pokój nr 5 ( parter budynku Urzędu ) ul. Krapkowicka 6.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium przelewem, pieniądze winny znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.
6. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany druk formularza oferty na załączniku nr 1 do SIWZ
2. Wypełniony i podpisany druk kosztorysu oferowego na załączniku nr 5 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego,
3.zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT
4.termin realizacji - w przypadku wystąpienia:
a)robót dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia
b)przedłużenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót.
c)konieczności usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw co może uniemożliwić terminową realizację zadania,
d)wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót.
5.Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
7.nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
8.Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.bip.gogolin.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski w Gogolinie, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6
|
Data skl |
28/03/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Gogolinie, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6
pokój nr 14-sekretariat I piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Nie dotyczy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|