Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Jagiellońska 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowosc |
Szczecin
|
Kod poczt |
70-382
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 4329586, 4329521
|
Fax |
91 4329501
|
Internet |
www.spzozmsw.szczecin.pl
|
Regon |
81073345400000
|
E mail |
biuro@szpitalmswia.szczecin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wielkości do 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z przepisami art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
Pakiet 1 - 300,00 zł
Pakiet 2 - 20,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-niespełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-niespełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane. W kolumnie - Informacje o przebiegu realizacji dostawy - należy wskazać czy wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia:
2.1 W zakresie Pakietu nr 1 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy żeli i papierów lub materiałów jednorazowego użytku przeznaczonych do aparatury medycznej, o wartości przekraczającej 8 000,00 zł brutto - każda z nich,
2.2 W zakresie Pakietu nr 2 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy kopert lub innych materiałów papierniczych, o wartości przekraczającej 500,00 zł brutto - każda z nich.
(celem potwierdzenia spełnienia wymagań zamawiającego wobec wykonawcy określonych w pkt 2.1 ppkt 2);
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w przedmiotowym załączniku kontrakty, znajdujące się
w trakcie wykonania, wartość zrealizowanej na dzień składania ofert części umowy nie może być mniejsza niż określona w SIWZ minimalna wartość dostaw dla uznania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia za spełnione.
3. Dowody, czy dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
|
Potencjal |
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-niespełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-niespełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia-niespełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
|
Lata obrotowe |
1
|
Lata obrotowe 2 |
1
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane.
W kolumnie - Informacje o przebiegu realizacji dostawy - należy wskazać czy wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia:
1. W zakresie Pakietu nr 1 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy żeli i papierów lub materiałów jednorazowego użytku przeznaczonych do aparatury medycznej, o wartości przekraczającej 8 000,00 zł brutto - każda z nich,
2. W zakresie Pakietu nr 2 Wykonawca powinien udokumentować w przedmiotowym wykazie należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy kopert lub innych materiałów papierniczych, o wartości przekraczającej 500,00 zł brutto - każda z nich.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w przedmiotowym załączniku kontrakty, znajdujące się
w trakcie wykonania, wartość zrealizowanej na dzień składania ofert części umowy nie może być mniejsza niż określona w SIWZ minimalna wartość dostaw dla uznania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia za spełnione.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony druk oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ
2. Formularz szczegółowej oferty cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ;
3. Oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ;
4.Szczegółowy opis oferowanego produktu - z podaniem szczegółowej charakterystyki potwierdzającej, że zaoferowany produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ.
5. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w Sekretariacie Zamawiającego - dokument wadialny poświadczony za zgodność z oryginałem
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający w zgodnie z postanowieniami Art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania inwestycji - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.spzozmsw.szczecin.pl
|
Spec war |
SP ZOZ MSW w Szczecinie ul. Jagiellońska 44 70-382 Szczecin, Cena specyfikacji 30 zł brutto
|
Data skl |
29/03/2013
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW w Szczecinie ul. Jagiellońska 44 70-382 Szczecin
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|