Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Ulica |
ul. Jana Kochanowskiego 2A
|
Nr domu |
2A
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
60-844
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8412743, 8412740
|
Fax |
061 8412744
|
Internet |
www.wielkopolska.policja.gov.pl
|
Regon |
63070341000000
|
E mail |
zzp@wielkopolska.policja.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
8
|
Wadium |
nie wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy druków ścisłego zarachowania o wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł. oraz załączy dowody, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje, poświadczenia, oświadczenia).
|
Potencjal |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
co najmniej jednej dostawy druków ścisłego zarachowania o wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł. oraz załączy dowody, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje, poświadczenia, oświadczenia).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, 2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiana terminu dostawy:
1)zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; 2)zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; 3)zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej; 4)dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy; 5)dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
2.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1)zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; 2)dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
3.Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
1)zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; 2)zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; 3)zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 4)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 5)Dopuszczalna jest zmiana umowy polegającą na zmianie płatnika faktur za świadczenia
4.Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
|
Spec war |
Komendzie Wojewódzkiej Policji w Poznaniu w Sekcji ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 a, w pok. nr 4
|
Data skl |
27/03/2013
|
Godz skl |
11:45
|
Miejsce |
Komendzie Wojewódzkiej Policji w Poznaniu w Sekcji ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 a, w pok. nr 4
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|