Utrzymanie ciągłości pracy kopiarek oraz dzierżawa kopiarek

Publication date 2013-03-19
End date 2013-03-27 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109926 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 503132004, 503131003, 301200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. Część I: utrzymanie ciągłości pracy kopiarek w Urzędzie Miasta Lublin, a w szczególności:
1) świadczenie usług konserwacji i napraw kopiarek;
2) wymiana materiałów eksploatacyjnych;
3) zapewnienie stałej sprawności technicznej urządzeń, ich niezawodnej pracy oraz wysokiej jakości wytwarzanych przez nie kopii i wydruków;
4) udzielanie porad technicznych w zakresie obsługi eksploatacyjnej urządzeń.
1.2. Część II: dzierżawa 9 kopiarek cyfrowych, obejmująca:
1) dostawę urządzeń,
2) instalację i konfigurację urządzeń,
3) możliwość wykonywania kopii i wydruków płatnych od 1 strony,
4) możliwość skanowania dokumentów na skrzynkę pocztową i serwer plików,
5) zapewnienie stałej sprawności technicznej urządzeń,
6) zapewnienie niezawodnej pracy urządzeń i wysokiej jakości wytwarzanych przez nie kopii i wydruków,
7) zapewnienie asysty technicznej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zam uzupelniajace .
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 18
Wadium Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 1. część I: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. część II: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: 1. dla części I wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi utrzymania ciągłości pracy kopiarek o wartości zrealizowanej usługi nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 70 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. dla części II wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej dzierżawy kopiarek o zrealizowanej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto (dla dzierżaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Potencjal .
Zdolne .
Sytuacja .
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1. dla części I - Wykaz winien wskazywać wykonanie lub wykonywanie usług utrzymania ciągłości pracy kopiarek o wartości zrealizowanej usługi nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 70 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. dla części II - Wykaz winien wskazywać wykonanie lub wykonywanie dzierżawy kopiarek o zrealizowanej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto (dla dzierżaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. dla części I - Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie lub wykonywanie usług utrzymania ciągłości pracy kopiarek o wartości zrealizowanej usługi nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 70 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. dla części II - Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie lub wykonywanie dzierżawy kopiarek o zrealizowanej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto (dla dzierżaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. dla części I - Część I - Wycena ofertowa 4. dla części II - Część II - Wycena ofertowa 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 7. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. w zakresie części I: 1.1 Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto; 1.2 Zmiany umowy przewidziane w pkt 1.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; 2. w zakresie części II: 2.1 Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto; 2) zmiana produktów na inne, jeżeli przedstawione w ofercie produkty nie będą dostępne na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2.2 Zmiany umowy przewidziane w pkt 2.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; 2) zmiana produktów na inne posiadające co najmniej takie same cechy jakościowe i użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia
Kryt cena A
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 8, po dokonaniu wpłaty 5 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszty wysyłki)
Data skl 27/03/2013
Godz skl 10:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Michał Policzkiewicz - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11/21, telefon 81 466 11 56. 1.2. W zakresie procedury: p. Magdalena Matyjaszek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16
Czy uniewaznienie Nie
Inne dok potw .
Dok potw 5 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)