Publication date |
2013-03-19 |
End date |
2013-03-27 12:00:00 |
Instytucja |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie |
Miejscowość |
Włodawa |
Województwo |
lubelskie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Czytniki magnetyczne lub optyczne,
- Monitory wideo,
- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
- Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania,
- Usługi wdrażania oprogramowania,
- Usługi konfiguracji oprogramowania,
- Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
109994 / 2013 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
480000008, 481000009, 722650000, 722630006, 722660007, 805331000, 453143200, 302000001, 302130005, 302133008, 302161306, 429231106, 453120007, 349710004, 323235008, 451112000, 453143107 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
|
Ulica |
Al. J. Piłsudskiego 41
|
Nr domu |
41
|
Miejscowosc |
Włodawa
|
Kod poczt |
22-200
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
82 57 25 856
|
Fax |
82 57 25 856
|
Internet |
www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
|
Regon |
06001227800000
|
E mail |
mzc.wlodawa@interia.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: jednostka samorządu terytorialnego
|
Rodzaj zam inny |
jednostka samorządu terytorialnego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
15/06/2013
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275); Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: K.B. S.A. O/Chełm Nr 11 1500 1373 1213 7005 1794 0000, z adnotacją Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
1. Wykazanie, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym przynajmniej trzy wdrożenia oferowanego systemu w zakładach przetwarzania i składowania odpadów.
2.Wykazanie, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym przynajmniej jedną robotę budowlaną obejmującą instalacje oferowanego systemu monitoringu w zakładach przemysłowych.
3. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dokumentami potwierdzającymi wdrożenie wyżej wymienionych robót i systemów.
|
Zdolne |
Kierownik robót budowlanych - posiadający wykształcenie wyższe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów, minimum 3 letnie doświadczenie
-Kierownik robót instalacyjnych - posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów, minimum 3 letnie doświadczenie
-Kierownik Projektu - posiadającym wykształcenie wyższe, minimum 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów zintegrowanych (w tym pełnienie roli kierownika projektu), posiadającym doświadczenie z wdrażania minimum 4 projektów klasy podobnej do oferowanego systemu)
-Zespołem analityków, programistów i wdrożeniowców, minimum 3 osobowym, z których każda osoba posiada wykształcenie wyższe, minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania prac analityczno - projektowych, wdrożeniowych lub programowych.
|
Sytuacja |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien: wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 400 000 PLN poprzez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
|
Inne dokumenty |
1)Wykaz osób (załącznik nr 3 do IDW) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, iż osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2)Wykaz wykonanych zamówień (załącznik nr 4 do IDW) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym przynajmniej trzy wdrożenia oferowanego systemu w zakładach przetwarzania i składowania odpadów; - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym przynajmniej jedną robotę budowlaną obejmującą instalacje oferowanego systemu monitoringu w zakładach przemysłowych 3) Opis urządzeń (załącznik nr 5 do IDW) i wyposażenia jakie będą dostarczone w ramach zamówienia do Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie. 4) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku polegania na zdolnościach finansowych innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument powinien potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 400 000 PLN. 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenie(załącznik nr 2a do IDW) i oświadczenie - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z działania siły wyższej w czasie realizacji robot, wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji. Zamawiający dopuszcza możliwość uzgodnionych przez Strony przesunięć w zakresie rzeczowym i odpowiednio finansowym pomiędzy etapami Harmonogramu rzeczowo - finansowego, pod warunkiem uzyskania akceptacji tych przesunięć przez Instytucję Zarządzającą RPO WL. Przesunięcia te nie mogą skutkować zmianą końcowego zakresu rzeczowego i finansowego oraz końcowego terminu realizacji. Zamawiający nie dopuszcza przesunięć mogących mieć wpływ na wartość wskaźników realizacji celów Projektu Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów. Wszelkie istotne zmiany umowy nie mogą być dokonane później, niż na 45 dni przed planowanym rzeczowym zakończeniem realizacji Projektu. Warunkiem dokonania zmiany postanowień umowy jest zgoda obu stron, potwierdzona na piśmie w formie zawartego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności zmiany.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
|
Spec war |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ul. Żołnierzy WiN 22, pok. 11, 22-200 Włodawa
|
Data skl |
27/03/2013
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ul. Żołnierzy WiN 22, pok. 11, 22-200 Włodawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO realizowany jest w ramach inwestycji Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa VI Środowisko i czysta energia, Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi.
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|