Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-9/13

Publication date 2013-03-19
End date 2013-03-27 11:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 110016 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302360002, 302313000, 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1:
Dostawa zestawów i jednostek komputerowych w ilości konfiguracji określonej
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 (załącznik nr 1A do SIWZ).

Część 2:
Dostawa notebooków w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 (załącznik nr 1B do SIWZ).

Część 3:
Dostawa urządzeń komputerowych w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 (załącznik nr 1C do SIWZ).

Część 4:
Dostawa oprogramowania, określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 (załącznik nr 1D do SIWZ).

Część 5:
Dostawa programu do stymulacji obwodów mikrofalowych 2 i 3 wymiarowych, określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 5 (załącznik nr 1E do SIWZ).


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 1A - 1E do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Ulica ul. Doświadczalna 4
Nr domu 4
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-290
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 7445061 w. 110
Fax 081 7445067
Internet www.ipan.lublin.pl
Regon 00032638000000
E mail ebronisz@ipan.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Rodzaj zam inny instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: w części 1: 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), w części 2: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych), w części 3: 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych), w części 4: 50,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt złotych), w części 5: 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych). W przypadku składania oferty na kilka części, wartość wadium stanowi suma wadiów ustalonych dla poszczególnych części.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.2 zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum: w części 1: 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), w części 2: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych produktów w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. W pozostałych częściach postępowania (tj. cz. 3-5) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.2 Wykonawcy składają tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia nie spełnia.
Potencjal Oświadczenie Wykonawcy
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty.
Kryt cena A
Spec www www.ipan.lublin.pl
Spec war Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin
Data skl 27/03/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin, pok. 18 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)