Dostawa ustników do analizatorów zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu

Publication date 2013-03-19
End date 2013-03-28 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41371 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa ustników do analizatorów zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. Szczegółowy opis przedmiotu - rodzaj i wielkość zamówienia określa zał. nr 1 do SIWZ

Opis

Dostawa ustników przeznaczonych do alkotestu typu Drager 7410,7110 w ilości 130 000 szt.Dostawa ustników przeznaczonych do alkometru typu A 2.0 w ilości 21 000 szt.Dostawa ustników przeznaczonych do AlcoSensora w ilości 200 000 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Jana Kochanowskiego 2A
Nr domu 2A
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-844
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8412743, 8412740
Fax 061 8412744
Internet www.wielkopolska.policja.gov.pl
Regon 63070341000000
E mail zzp@wielkopolska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/01/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy ustników do analizatorów zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu odpowiednio dla: a) część nr 1 - 8 000,00 zł. brutto, b) część nr 2 - 1 500,00 zł. brutto, c) część nr 3 - 40 000,00 zł. brutto, oraz załączy dowody, określające, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku składania oferty do kilku części Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej jedną dostawę o najwyższej spośród wybranych części.
Potencjal Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 co najmniej jednej dostawy ustników do analizatorów zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu odpowiednio dla: a) część nr 1 - 8 000,00 zł. brutto, b) część nr 2 - 1 500,00 zł. brutto, c) część nr 3 - 40 000,00 zł. brutto, oraz załączy dowody, określające, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku składania oferty do kilku części Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej jedną dostawę o najwyższej spośród wybranych części
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw dot. pkt. III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą, do części na którą składa ofertę, wzór (próbkę) ustnika, który stanowić będzie jej integralną część
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga sie podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu dostawy: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; 3) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w takim przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; 2) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: 1) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; 2) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; 3) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; 4) dopuszczalne jest wydłużenie terminu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jego wartości. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Kryt cena A
Spec www http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 17a
Data skl 28/03/2013
Godz skl 11:00
Miejsce osobiście lub kurierem:Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 17a, pocztą: ul. Kochanowskiego 2a, Poznań
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć z Wykonawcą umowy ramowej. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba części - 3. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)