Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Ulica |
ul. Jana Kochanowskiego 2A
|
Nr domu |
2A
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
60-844
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8412743, 8412740
|
Fax |
061 8412744
|
Internet |
www.wielkopolska.policja.gov.pl
|
Regon |
63070341000000
|
E mail |
zzp@wielkopolska.policja.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/01/2014
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy ustników do analizatorów zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu odpowiednio dla:
a) część nr 1 - 8 000,00 zł. brutto,
b) część nr 2 - 1 500,00 zł. brutto,
c) część nr 3 - 40 000,00 zł. brutto,
oraz załączy dowody, określające, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku składania oferty do kilku części Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej jedną dostawę o najwyższej spośród wybranych części.
|
Potencjal |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
co najmniej jednej dostawy ustników do analizatorów zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu odpowiednio dla:
a) część nr 1 - 8 000,00 zł. brutto,
b) część nr 2 - 1 500,00 zł. brutto,
c) część nr 3 - 40 000,00 zł. brutto,
oraz załączy dowody, określające, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku składania oferty do kilku części Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej jedną dostawę o najwyższej spośród wybranych części
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
dot. pkt. III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą, do części na którą składa ofertę, wzór (próbkę) ustnika, który stanowić będzie jej integralną część
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga sie podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1. Zmiana terminu dostawy:
1) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie;
2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy;
3) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w takim przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie;
2) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
1) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego;
2) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy;
3) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
4) dopuszczalne jest wydłużenie terminu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jego wartości.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
|
Spec war |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 17a
|
Data skl |
28/03/2013
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
osobiście lub kurierem:Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 17a, pocztą: ul. Kochanowskiego 2a, Poznań
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć z Wykonawcą umowy ramowej.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba części - 3.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|