postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
Publication date | 2013-03-20 |
End date | 2013-03-28 09:00:00 |
Instytucja | Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 111570 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301900007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ, o parametrach zgodnych z wymogami zamawiającego. Okres przydatności do użycia zamawianych materiałów biurowych musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów biurowych stosownie do jego potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów biurowych określonych w specyfikacji technicznej np. zamawiający w okresie obowiązywania umowy zamówi więcej ryz papieru a mniej innego asortymentu. Zmiany nie mogą dotyczyć materiałów biurowych, które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w postaci pojedynczych dostaw, które stanowić będą materiały biurowe wyszczególnione w specyfikacji technicznej. Zamawiający każdorazowo wyśle do Wykonawcy faxem, emailem lub pisemnie zestawienie asortymentowo - ilościowe określające zamawiane materiały biurowe. Zamówione każdorazowo materiały biurowe Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do lokalizacji: siedziba główna UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17 Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64 Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kościuszki 3 Archiwum Zakładowe w Skawinie, ul. Kopernika 13. Zamawiający wskaże Wykonawcy asortymenty oraz ich ilości, które stanowić będą dostawy do poszczególnych lokalizacji. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, do lokalizacji wskazanych powyżej, w godz. 8.30 -15.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania sukcesywnie zamawianych materiałów biurowych. Czas zrealizowania przez Wykonawcę pojedynczej dostawy wyniesie maksymalnie 4 dni licząc od dnia przesłania do Wykonawcy zestawienia asortymentowo - ilościowego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego |
Ulica | ul. Mazowiecka 21 |
Nr domu | 21 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 30-019 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 12 2997425, 12 6237480 |
Fax | 12 6325215 |
Internet | www.uppk.pl |
Regon | 35711718000000 |
E mail | dnowak@uppk.pl oraz krkrpow@uppk.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2013 |
Wadium | nie wymaga się wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | W powyższym zakresie zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego |
Wiedza | W powyższym zakresie zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego |
Potencjal | W powyższym zakresie zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego |
Zdolne | W powyższym zakresie zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego |
Sytuacja | W powyższym zakresie zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych. 3.Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.uppk.pl |
Spec war | Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków, IX piętro, pokój 913 |
Data skl | 28/03/2013 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |