Dostawa i wdrożenie Lokalnej Platformy GIS wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego z finiszerem

Publication date 2013-03-20
End date 2013-03-29 10:00:00
Instytucja Gmina Nowe Miasto Lubawskie
Miejscowość Nowe Miasto Lubawskie
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111878 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 486100007, 480000008, 301213006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Lokalnej Platformy GIS wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego z finiszerem w ramach projektu: Rozwój i promocja E-usług publicznych w Gminie Nowe Miasto Lubawskie.
2.Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 - Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPWM.07.02.01-28-001/12-00 z dnia 31.12.2012 r. zawartą z Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy etapy:
1)Etap I - zakup silnika Lokalnej Platformy GIS,
2)Etap II - zakup i wdrożenie przygotowanych warstw tematycznych do Lokalnej Platformy GIS,
3)Etap III - zakup urządzenia wielofunkcyjnego z finiszerem.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6.Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: siedziba Urzędu Gminy Nowe Miasto Lub - Mszanowo ul. Podleśna 1.
7.Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą wykonanie całego zamówienia.
8.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę.
9.Zamówienie należy wykonać z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a w przypadku ich braku Polskich Norm, polskich aprobat technicznych, polskich specyfikacji technicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Nowe Miasto Lubawskie
Ulica Mszanowo, ul. Podleśna 1
Nr domu 1
Miejscowosc Nowe Miasto Lubawskie
Kod poczt 13-300
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 56 4726300, 4726317
Fax 56 4726305
Regon 87111892200000
E mail zamowienia@gminanml.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/01/2014
Wadium W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy z zakresu systemów do prezentacji dokumentów planistycznych w wersji web, gdzie dostawa powinna obejmować wdrożenie systemu do prezentacji dokumentów planistycznych z wykorzystaniem danych ewidencyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy z zakresu systemów do prezentacji dokumentów planistycznych w wersji web, gdzie dostawa powinna obejmować wdrożenie systemu do prezentacji dokumentów planistycznych z wykorzystaniem danych ewidencyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1)Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. 3.W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w ust. 2, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. 4.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneks do umowy).
Kryt cena A
Spec www www.gminanml.pl
Spec war Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
Data skl 29/03/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 -Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPWM.07.02.01-28-001/12-00 z dnia 31.12.2012 r. zawartą z Województwem Warmińsko-Mazurskim z siedzibą w Olsztynie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)