Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii w Pasłęku.

Publication date 2013-03-21
End date 2013-03-29 00:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy
Miejscowość Elbląg
Województwo
Branża
  • Karty okolicznościowe,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Papier czerpany lub tektura,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Noże i nożyczki,
  • Rozbudowa oprogramowania przetwarzania celu prowadzenia transakcji i rozliczeń

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113176 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301976301, 301900007, 228500003, 392410003, 229920000, 223200009, 301251208, 301992301, 301972204, 301971007, 301921301, 301921253, 301921600
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów i materiałów biurowych, szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o licytacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy
Ulica ul. Saperów 24
Miejscowosc Elbląg
Kod poczt 82-300
Internet www.elblag.up.gov.pl
E mail olel@praca.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Tak
Uprawnienie Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji , formularz wykonawcy , projekt umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne dla stron postanowienia , które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia - wzór umowy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. umowa zostanie sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach : jeden egzemplarz dla zamawiającego, jeden egzemplarz dla wykonawcy.
Kryt cena A
Licytacja etapy 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Le adres aukcja www.ppp.pwpw.pl
Le adres opis www.bip.elblag.up.gov.pl , www.elblag.up.gov.pl
Le wymagania Wykonawcy dopuszczeni przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej, zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przekazane do Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A drogą elektroniczną , na podany przez nich adres e-mail w formularzu wykonawcy , bezpłatną instrukcję obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego. PWPW S.A udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem telefonu : ( 022 ) 464-79-79, e-mail : aukcje@pwpw.pl . Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania ( posiadania ) następującymi urządzeniami informatycznymi : 1/ komputer klasy PC; 2/ system operacyjny Windows 2000 lub wyższy ; 3/ zegar 300 MHZ, 64 MB RAM ; 4/ stałe łącze internetowe; 5/ przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; 6/ aplet Java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną ; 7/ wyłączona autoryzacja na serwerze Proxy....
Le postapien Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej www.ppp.pwpw.pl do systemu aukcyjnego przy użyciu otrzymanego identyfikatora i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. Oferty składane przez wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W trakcie licytacji elektronicznej system aukcyjny na bieżąco udostępnia wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w każdym z etapów licytacji elektronicznej oraz cenach złożonych przez nich ofert. Minimalny krok postąpienia : 500,00 zł brutto.
Le etap1 1
Le etap1 c 20 minut - czas podstawowy , jeżeli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
Le etap2 2
Le etap2 c 30 minut - jeżeli w okresie między 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta
Le etap3 3
Le etap3 c 40 minut - jeżeli w okresie między 37 a 40 minutą zostanie bądź nie zostanie złożona nowa oferta
Le czy nast Tak
Le data skl 29/03/2013
Le godz skl 10:00
Le miejsce skl Powiatowy urząd Pracy ul. Saperów 24 , 82-300 Elbląg pokój nr 102 sekretariat
Le term otw Licytacja elektroniczna rozpocznie się dnia 11 kwietnia 2013 r. o godz. 10.00 na stronie Polskiej Platformy Przetargowej PWPW S.A. pod adresem : www.ppp.pwpw.pl.
Le term war zam Termin zamknięcia licytacji elektronicznej nastąpi w dniu 11 kwietnia 2013 r. Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej.
Wym zab umowy Zamawiający odstąpił od wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na podstawie art. 147 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Istotne post Umowa zostanie zawarta w trybie licytacji elektronicznej , zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst ujednolicony Dz.U. z 2012 r. , poz.1271 ). Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów i materiałów biurowych fabrycznie nowych, nieużywanych , wolnych od wad, kompletnych i najwyższej jakości w oryginalnych opakowania. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania następujących ustaleń : odbioru zamówień od zamawiającego, sukcesywnej odstawy własnym środkiem transportu i na własny koszt, realizacji dostawy w terminie 72 godzin od chwili złożenia zamówienia, natychmiastowej nie później niż w terminie 3 dni wymiany towaru w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia ( reklamacji ). W przypadku zwłoki w realizacji zamówienia, zamawiający dokona zakupu zamawianych materiałów u innego dostawcy i obciąży różnicą kosztów Wykonawcy. Wynagrodzenia wykonawcy może ulec zmianie w następujących przypadkach : ustawowej zmiany podatku VAT, dokonania przez zamawiającego zamówień , których łączna wartość nie wyczerpuje całkowicie ceny oferty licytacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, które polegać będzie na zamówieniu większej ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia zamówienia na inne rodzaje asortymentu. Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej za zgodą obu stron. Płatność 14 dni po realizacji dostawy i prawidłowo wystawionej faktury.
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)