Dostawa kartridży do drukarki laserowej mammograficznej Kodak dryview 8900, Pn-33/13/EK

Publication date 2013-03-21
End date 2013-04-03 10:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z kliszy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113816 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 323541103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kartridży do drukarki laserowej mammograficznej Kodak dryview 8900 współpracujacej z aparatem mammograficznym Loard Selenia - szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Ulica ul. W.K. Roentgena 5
Nr domu 5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-781
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5462312, 5462872
Fax 022 5462253, 5462872
E mail motelska@coi.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zam uzupelniajace Nie przewiduje się
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: a)świadectwa dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych). b)nieodpłatne próbki (produktów, zgodnych z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ)
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a)Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. b)Wypełniony załącznik nr 1 (formularz cenowy), nr 2 (formularz ofertowy). c)Wykaz próbek - załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość zamiany ilości zamawianego towaru, w ramach wartości i asortymentu określonego w niniejszej umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. 2. Dostawa nastąpi sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie, do czasu wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 2 lat. 3. Strony dopuszczają zmiany umowy: - w zakresie numeru katalogowego produktu, - w zakresie nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - w zakresie sposobu konfekcjonowania towaru, - w zakresie liczby opakowań towaru, - w sytuacji zastąpienia towaru odpowiednikiem, w przypadku zakończenia lub wstrzymania produkcji, wycofania towaru z obrotu lub wstrzymania dystrybucji, z zastrzeżeniem, że odpowiednik będzie posiadał parametry nie gorsze niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem wartości umowy i być niekorzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 4 pkt. 5 (Projektu umowy).
Kryt cena A
Spec www www.coi.waw.pl
Spec war W siedzibie Zamawiającego przy ul. W. K. Roentgena 5 w pokoju nr 101
Data skl 03/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce siedzibia Zamawiającego przy ul. W. K. Roentgena 5, pokój nr 101
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)