Doradztwo zawodowe, prowadzenie konsultacji przez psychologa oraz prawa jazdy kat. B dla beneficjentek projektu pn.: /Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych kobiet w gminie Linia/
| Publication date | 2013-03-21 |
| End date | 2013-03-29 08:00:00 |
| Instytucja | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej |
| Miejscowość | Linia |
| Województwo | pomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 114114 / 2013 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 805000009, 805300008, 851212706, 224540007 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Postępowanie zostało podzielone na następujące części: CZĘŚĆ I DORADCA ZAWODOWY, CZĘŚĆ II KONSULTACJE PSYCHOLOGA, CZĘŚĆ III KURS PRAWA JAZDY KAT. B, III. WYMAGANIA SZCZEGÓLNE WSPÓLNE DLA CZĘŚCI I - III: Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Wykonania czynności będącej przedmiotem umowy z należytą starannością i do czuwania nad prawidłową realizacją zawartej umowy. 2.Prowadzenia dokumentacji przebiegu poradnictwa, konsultacji i szkoleń stanowiącej m.in. dziennik spotkań zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy spotkań. 3.Przechowywania wszystkich dokumentów potwierdzających realizację usługi do dnia 31 grudnia 2022 roku. 4.Udostępnienia na żądanie Zamawiającego wszystkich dokumentów, w tym dokumentów finansowych, związanych z zamówieniem objętym niniejszą umową. 5.Umieszczenia w miejscu odbywania się zajęć informacji o ich współfinansowaniu z EFS. Zamawiający będzie miał prawo do: 1.Dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia szkoleń. 2.Odstąpienia od umowy (w każdym czasie) i żądania zwrotu przekazanych środków w przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z warunków umowy i nie przedstawienia zadowalających wyjaśnień. OpisW ramach tej części wykonawca prowadzi:1.Indywidualne doradztwo zawodowe (IPD) dla 12 uczestników projektu w celu określenia i zaplanowania ścieżki własnego rozwoju zawodowego - 2h zegarowe/osobę (12osób x 2h=24 h zegarowe) poprzez m.in.: -Identyfikacja potrzeb beneficjentek -Uświadomienie celu IPD klientowi i jego roli w realizacji IPD. -Określenie prawidłowej ścieżki beneficjentek w obrębie IPD w ramach świadczonych usług rynku pracy. -Prowadzenie prawidłowej dokumentacji dotyczącej IPD oraz stworzenie i przeprowadzenie stosownych ankiet, wywiadów itp., -Analiza efektów i ewentualna modyfikacja IPD z klientem. 2. Przeprowadzenie szkolenia dla 12 beneficjentek z zakresu aktywnego poszukiwania pracy połączone z poradnictwem wizażystki (bez usług kosmetycznych i fryzjerskich) w celu poprawy wizerunku (30 godz. zegarowych), VI-VII 2013 W ramach panelu 2 wykonawca zobowiązany będzie: -Dysponować własnym zapleczem technicznym niezbędnym do prowadzenia warsztatów (laptop, rzutnik, ekran itp.). -Zapewnić materiały dydaktyczne dla beneficjentów, -Opracowanie ankiet dla beneficjentów, -Certyfikaty dla uczestników warsztatów, -Catering: obiad oraz kawa, herbata, zimne napoje oraz ciastka w ramach potrzeb dla uczestników warsztatów. Zamawiający: - Zabezpieczy (bezpłatnie) pomieszczenie na potrzeby prowadzonych konsultacji i warsztatów oraz spożycia obiadu w ramach świadczonego cateringu.Wykonawca przeprowadzi następujące panele: 1. Indywidualne konsultacje z psychologiem (dyżury: 30 tygodni x 2 godziny zegarowe), które obejmować będą m.in.: -Wsparcie uczestniczek projektu (12 osób) w zakresie rozwiązywania spraw życiowych. -Prowadzenie konsultacji i udzielanie fachowej pomocy terapeutycznej rodzinom uczestniczek projektu - ilość osób będzie zależała od zapotrzebowania zgłaszanego przez zainteresowane osoby, -Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego, 2. Przeprowadzenie warsztatów psychologicznych nt.: Rola kobiety i mężczyzny w rodzinie (10 godz. zegarowych), VI - VII 2013 3. Przeprowadzenie warsztatów psychologicznych nt .: / Podniesienie samooceny i wiary we własne siły/ (10 godz. zegarowych) VI - VII 2013 Panel 1 przeznaczony jest w całości dla 12 beneficjentek projektu oraz ich rodzin. W związku z powyższym wykonawca będzie prowadził dyżury w pomieszczeniu zapewnionym przez zamawiającego a ilość korzystających uzależniona będzie od indywidualnych potrzeb zainteresowanych. Charakter niezbędnej pomocy uzależniony będzie od indywidualnych potrzeb beneficjentek i ich rodzin. W tym panelu obowiązującą wykonawcę normą jest 30 tygodni x 2 godziny zegarowe. Panel 2, 3 - przeznaczony jest dla 12 beneficjentek projektu w ramach każdego z nich. Ponadto w ramach panelu 2 i 3 wykonawca zobowiązany będzie: -Dysponować własnym zapleczem technicznym niezbędnym do prowadzenia warsztatów (laptop, rzutnik, ekran itp.). -Zapewnić materiały dydaktyczne dla beneficjentów, -Opracowanie ankiet dla beneficjentów, -Certyfikaty dla uczestników warsztatów, -Catering: obiad oraz kawa, herbata, zimne napoje oraz ciastka w ramach potrzeb dla uczestników warsztatów. Zamawiający: -Zabezpieczy (bezpłatnie) pomieszczenie na potrzeby prowadzonych konsultacji i warsztatów oraz spożycia obiadu w ramach świadczonego cateringu.Kalkulacja kosztu kursu powinna uwzględniać: -zorganizowanie kursu prawa jazdy dla 10 osób (wymiar godzinowy zgodny z obowiązującymi przepisami), -wynajęcie sali wykładowej na terenie Gminy Linia, -wynajęcie placu manewrowego na terenie Gminy Linia ( w przypadku posiadania własnego placu manewrowego poza terenem Gminy Linia należy uwzględnić koszt dowozu kursantów), -badania lekarskie kursantów, -materiały dydaktyczne, -egzamin państwowy (pierwsze podejście do egzaminu teoretycznego i praktycznego). |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej |
| Ulica | ul. Turystyczna 15 |
| Nr domu | 15 |
| Miejscowosc | Linia |
| Kod poczt | 84-223 |
| Wojewodztwo | pomorskie |
| Tel | 58 676 85 94 |
| Fax | 58 676 85 69 |
| Regon | 19263828000000 |
| E mail | gops@gminalinia.com.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: jednostka organizacyjna jst |
| Rodzaj zam inny | jednostka organizacyjna jst |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 3 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Tak |
| Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające dla części III t.j. prawo jazdy kat. B |
| Zaliczka | Nie |
| Wiedza | Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez Wykonawcę jeżeli wykaże on doświadczenie w realizacji co najmniej jednego szkolenia, które swoim programem obejmowało część zamówienia, dla której wykonawca składa ofertę. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę dla większej liczby części niż jedna, zobowiązany jest wypełnić jeden załącznik wpisując doświadczenia odpowiadające częściom zamówienia, o które się ubiega. Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług/i. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wypełniony i podpisany własnoręcznie przez uprawnione osoby formularz oferty. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 60 |
| Kryt 2 | Doświadczenie |
| Kryt 2p | 40 |
| Spec www | http://bip.gminalinia.com.pl/jednostki-organizacyjne-i-gdk,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania_2013 |
| Spec war | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia |
| Data skl | 29/03/2013 |
| Godz skl | 08:00 |
| Miejsce | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, pok. 10 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | Projekt pn.: /Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych kobiet w gminie Linia/ dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. /Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji/, Poddziałanie 7.1.1 /Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej/. |
| Czy uniewaznienie | Tak |