Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Publication date 2013-03-21
End date 2013-03-29 09:00:00
Instytucja Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Podręczniki szkolne,
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42423 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 221100004, 221110000, 300000000, 301900007, 301976208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnychdo przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania częściowe:
zadanie częściowe nr 1 - zakup i dostawa książek i podręczników szkolnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego
w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (miejsce dostarczenia
w załączniku nr 1A do SIWZ);
Dodatkowe informacje:
przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony
i nieobciążony prawami osób trzecich,
w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył pozycje nie wymienione w wykazie książek (załącznik nr 1A do SIWZ) i lub w ilości niezgodnej z wykazem Zamawiający odmówi dokonania odbioru książek i wezwie Wykonawcę do dostarczenia ich zgodnie z wykazem,
jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji wymiennych w załączniku nr 1 A do SIWZ nie będzie dostępna na rynku księgarskim, Wykonawca po udokumentowaniu braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku księgarskim oraz akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku księgarskim danej pozycji, pozycją o podobnym zakresie tematycznym i w tej samej cenie (za zastrzeżeniem pkt e),
Wykonawca po pisemnym udokumentowaniu Zamawiającemu braku pozycji,
w sposób wskazany w pkt c występuje z zapytaniem o ewentualne zamienniki lub je proponuje, a Zamawiający w terminie 7 dni od daty otrzymania zapytania lub propozycji zamiennika jest zobowiązany poinformować o jego akceptacji lub jej braku. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu realizacji dostawy;
zadanie częściowe nr 2 - zakup i dostawa materiałów biurowych niezbędnych
do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (miejsce dostarczenia
w załączniku nr 1B do SIWZ).
2. Szczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.1. Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego.
2.2. Dostarczony sprzęt (stosownie do treści załącznika nr 1B) w ramach projektu powinien zostać ologowany przez Wykonawcę według Zasad Księgi Tożsamości POKL. Podstawą są dwa najważniejsze (obowiązkowe) logotypy: POKL i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą informacją o współfinansowaniu projektu. W projekcie może znajdować się jeszcze jeden znak, np. herb województwa lub jednostki (w naszym przypadku LIDERA projektu - WUP Rzeszów). Szczegóły na stronie internetowej: http:www.efs.gov.pl zpfe documents wytyczne 04 02.pdf.

Opis

przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony
i nieobciążony prawami osób trzecich,
w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył pozycje nie wymienione w wykazie książek (załącznik nr 1A do SIWZ) i/lub w ilości niezgodnej z wykazem Zamawiający odmówi dokonania odbioru książek i wezwie Wykonawcę do dostarczenia ich zgodnie z wykazem,
jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji wymiennych w załączniku nr 1 A do SIWZ nie będzie dostępna na rynku księgarskim, Wykonawca po udokumentowaniu braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku księgarskim oraz akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku księgarskim danej pozycji, pozycją o podobnym zakresie tematycznym i w tej samej cenie (za zastrzeżeniem pkt e),
Wykonawca po pisemnym udokumentowaniu Zamawiającemu braku pozycji,
w sposób wskazany w pkt c występuje z zapytaniem o ewentualne zamienniki lub je proponuje, a Zamawiający w terminie 7 dni od daty otrzymania zapytania lub propozycji zamiennika jest zobowiązany poinformować o jego akceptacji lub jej braku. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu realizacji dostawy;
Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego
Szczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt (stosownie do treści załącznika nr 1B) w ramach projektu powinien zostać ologowany przez Wykonawcę według Zasad Księgi Tożsamości POKL. Podstawą są dwa najważniejsze (obowiązkowe) logotypy: POKL i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą informacją o współfinansowaniu projektu. W projekcie może znajdować się jeszcze jeden znak, np. herb województwa lub jednostki (w naszym przypadku LIDERA projektu - WUP Rzeszów). Szczegóły na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 016 6782962, 6752072
Fax 016 6786449
Internet www.przemysl.pl
Regon 00068675300000
E mail przetarg@um.przemysl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dok potw Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem, 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (pkt 2 ppkt 1) składa Pełnomocnik Wykonawców w ich imieniu , bądź każdy z Wykonawców oddzielnie, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt 2 ppkt 2, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (pkt 1 ppkt 1) w imieniu Wykonawców składa Pełnomocnik o którym mowa powyżej
Inne dokumenty Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 4 ppkt 1; 4) formularz cenowy - załącznik nr 2A i 2B (odpowiednio) do SIWZ, 5) informacja o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Wybor wyk nie dotyczy
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wykonawca nie może dokonać cesji praw wykonania niniejszej umowy na rzecz osoby trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Umowa może ulec rozwiązaniu w każdym czasie w drodze pisemnego porozumienia stron. 5. Art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
Kryt cena A
Licytacja etapy 1
Czas trwania nie dotyczy
Spec www www.przemysl.pl BIP dostawy
Spec war Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl
Potrzeb nie dotyczy
Wys nagrod nie dotyczy
Data skl 29/03/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)