Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publication date | 2013-03-21 |
End date | 2013-03-29 09:00:00 |
Instytucja | Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl |
Miejscowość | Przemyśl |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 42423 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 221100004, 221110000, 300000000, 301900007, 301976208 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnychdo przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania częściowe: zadanie częściowe nr 1 - zakup i dostawa książek i podręczników szkolnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (miejsce dostarczenia w załączniku nr 1A do SIWZ); Dodatkowe informacje: przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył pozycje nie wymienione w wykazie książek (załącznik nr 1A do SIWZ) i lub w ilości niezgodnej z wykazem Zamawiający odmówi dokonania odbioru książek i wezwie Wykonawcę do dostarczenia ich zgodnie z wykazem, jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji wymiennych w załączniku nr 1 A do SIWZ nie będzie dostępna na rynku księgarskim, Wykonawca po udokumentowaniu braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku księgarskim oraz akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku księgarskim danej pozycji, pozycją o podobnym zakresie tematycznym i w tej samej cenie (za zastrzeżeniem pkt e), Wykonawca po pisemnym udokumentowaniu Zamawiającemu braku pozycji, w sposób wskazany w pkt c występuje z zapytaniem o ewentualne zamienniki lub je proponuje, a Zamawiający w terminie 7 dni od daty otrzymania zapytania lub propozycji zamiennika jest zobowiązany poinformować o jego akceptacji lub jej braku. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu realizacji dostawy; zadanie częściowe nr 2 - zakup i dostawa materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (miejsce dostarczenia w załączniku nr 1B do SIWZ). 2. Szczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1. Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego. 2.2. Dostarczony sprzęt (stosownie do treści załącznika nr 1B) w ramach projektu powinien zostać ologowany przez Wykonawcę według Zasad Księgi Tożsamości POKL. Podstawą są dwa najważniejsze (obowiązkowe) logotypy: POKL i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą informacją o współfinansowaniu projektu. W projekcie może znajdować się jeszcze jeden znak, np. herb województwa lub jednostki (w naszym przypadku LIDERA projektu - WUP Rzeszów). Szczegóły na stronie internetowej: http:www.efs.gov.pl zpfe documents wytyczne 04 02.pdf. Opisprzedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzonyi nieobciążony prawami osób trzecich, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył pozycje nie wymienione w wykazie książek (załącznik nr 1A do SIWZ) i/lub w ilości niezgodnej z wykazem Zamawiający odmówi dokonania odbioru książek i wezwie Wykonawcę do dostarczenia ich zgodnie z wykazem, jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji wymiennych w załączniku nr 1 A do SIWZ nie będzie dostępna na rynku księgarskim, Wykonawca po udokumentowaniu braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku księgarskim oraz akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku księgarskim danej pozycji, pozycją o podobnym zakresie tematycznym i w tej samej cenie (za zastrzeżeniem pkt e), Wykonawca po pisemnym udokumentowaniu Zamawiającemu braku pozycji, w sposób wskazany w pkt c występuje z zapytaniem o ewentualne zamienniki lub je proponuje, a Zamawiający w terminie 7 dni od daty otrzymania zapytania lub propozycji zamiennika jest zobowiązany poinformować o jego akceptacji lub jej braku. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu realizacji dostawy; Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego Szczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowy opis dla zadań częściowych przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa ma być zrealizowana na koszt Wykonawcy, do wskazanych szkół Zamawiającego. Dostarczony sprzęt (stosownie do treści załącznika nr 1B) w ramach projektu powinien zostać ologowany przez Wykonawcę według Zasad Księgi Tożsamości POKL. Podstawą są dwa najważniejsze (obowiązkowe) logotypy: POKL i Unii Europejskiej wraz z towarzyszącą informacją o współfinansowaniu projektu. W projekcie może znajdować się jeszcze jeden znak, np. herb województwa lub jednostki (w naszym przypadku LIDERA projektu - WUP Rzeszów). Szczegóły na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl |
Ulica | ul. Rynek 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Przemyśl |
Kod poczt | 37-700 |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 016 6782962, 6752072 |
Fax | 016 6786449 |
Internet | www.przemysl.pl |
Regon | 00068675300000 |
E mail | przetarg@um.przemysl.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Zam uzupelniajace | Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Lata obrotowe | 1 |
Lata obrotowe 2 | 1 |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dok potw | Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem, 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (pkt 2 ppkt 1) składa Pełnomocnik Wykonawców w ich imieniu , bądź każdy z Wykonawców oddzielnie, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt 2 ppkt 2, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (pkt 1 ppkt 1) w imieniu Wykonawców składa Pełnomocnik o którym mowa powyżej |
Inne dokumenty | Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 4 ppkt 1; 4) formularz cenowy - załącznik nr 2A i 2B (odpowiednio) do SIWZ, 5) informacja o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Wybor wyk | nie dotyczy |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wykonawca nie może dokonać cesji praw wykonania niniejszej umowy na rzecz osoby trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Umowa może ulec rozwiązaniu w każdym czasie w drodze pisemnego porozumienia stron. 5. Art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. |
Kryt cena | A |
Licytacja etapy | 1 |
Czas trwania | nie dotyczy |
Spec www | www.przemysl.pl BIP dostawy |
Spec war | Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl |
Potrzeb | nie dotyczy |
Wys nagrod | nie dotyczy |
Data skl | 29/03/2013 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |
Czy uniewaznienie | Tak |