Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania pn. Przebudowa na cele społeczno - kulturalne budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w miejscowości Stare Bosewo
Publication date | 2013-03-21 |
End date | 2013-03-29 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Długosiodło |
Miejscowość | Długosiodło |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 42567 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302000001, 302133008, 302300000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania pn. Przebudowa na cele społeczno - kulturalne budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w miejscowości Stare Bosewo. Na dostawę składają się następujący artykuły: a) zestaw komputerowy - 4 szt., b) drukarka A3 - 1 szt., c) ekran do projektora - 1 szt. Wszystkie produkty i urządzenia powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Produkty i urządzenia dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Dostarczone produkty i urządzenia muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do budynku przebudowanej sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w miejscowości Stare Bosewo, ul. Rozwojowa 19. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wszystkich artykułów do pomieszczeń, montażu. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie Wykonawcy asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności produktów i urządzeń wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Rodzaj oraz ilości artykułów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Długosiodło |
Ulica | ul. Kościuszki 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Długosiodło |
Kod poczt | 07-210 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 029 7412512 w.47, 7412526 |
Fax | 02907412512 |
Internet | www.dlugosiodlo.pl |
Regon | 55066811400000 |
E mail | rozwoj@dlugosiodlo.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Zam uzupelniajace | Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Wiedza | Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości min. 6 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Lata obrotowe | 1 |
Lata obrotowe 2 | 1 |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym, 2. wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wg wzoru na zał. nr 5 do SIWZ). |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w następujących przypadkach: - wystąpienie siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni, -zawieszenia terminów realizacji zamówienia przez Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych. 2)zmiany materiałów koniecznych do wykonywania dostawy objętej przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego lub będzie wynikać z niedostępności na rynku tych materiałów spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, bez zmiany wynagrodzenia, 3)wskazane w umowie wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Podstawą zmiany może być wyłącznie kwota wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia, które dotyczą czynności, których wykonanie podlega opodatkowaniu zmienioną stawka podatku VAT. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.dlugosiodlo.pl |
Spec war | Urząd Gminy w Długosiodle, ul. T. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 5 |
Data skl | 29/03/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy w Długosiodle, ul. T. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 1 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt jest współfinansowany z Działania 313, 322,323 Odnowa i rozwój wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. |
Czy uniewaznienie | Nie |