Dostawa artykułów biurowych i papierniczych

Publication date 2013-03-21
End date 2013-03-29 11:30:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tusz,
  • Bloki papierowe,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Magnesy,
  • Kleje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42919 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301921105, 301921002, 301970006, 446171009, 249100006, 228163006, 316300001, 301921301, 301995005, 228851000, 301972204, 226000006, 301921253, 301976442, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 3 pakiety

Opis

Materiały biurowePapier kseroMateriały eksploatacyjne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Ulica ul. Kościuszki 28
Nr domu 28
Miejscowosc Płock
Kod poczt 09-402
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 24 3645100, 3645124
Fax 24 3645102, 3645249
Regon 61141659000000
E mail zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Internet www.szpitalplock.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) dla oferowanych pakietów - wg Załącznika Nr 6.1 - 6.3 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a.zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b.zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c.zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d.jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e.zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; f.dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta.
Kryt cena A
Spec www www.szpitalplock.pl
Spec war Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok.202
Data skl 29/03/2013
Godz skl 11:30
Miejsce Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok.202
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace .
Dok potw 5 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)