Świadczenie usług obsługi prawnej i wsparcia eksperckiego.

Publication date 2013-03-21
End date 2013-04-03 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
  • Usługi doradcze w zakresie systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43165 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 722200003, 791110005, 722460001, 712450007, 712420006, 712430003, 712410009, 722241002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: świadczenie usług obsługi prawnej i usług wsparcia eksperckiego niezbędnych przy realizacji następujących zadań projektu pt. Lubelska Biblioteka Wirtualna, zwanego dalej Projektem LBW:
1. Zakup sprzętu i oprogramowania do digitalizacji zasobów bibliotecznych:
1.1. przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego zakończone zawarciem umowy z Wykonawcą zadania;
.1.2. realizacja i odbiór końcowy zadania zakończone podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
2. Digitalizacja zbiorów wraz z systemem archiwizacji:
2.1. przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego zakończone zawarciem umowy z Wykonawcą zadania;
2.2. realizacja i odbiór końcowy zadania zakończone podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
3. Zakup i uruchomienie wspólnego systemu informatycznego:
3.1. przygotowanie i przeprowadzenie zamówienia publicznego zakończone zawarciem umowy z Wykonawcą zadania;
3.2. realizacja i odbiór końcowy zadania zakończone podpisaniem protokołu odbioru końcowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/11/2013
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą: 1) wykonanie co najmniej trzech usług, z których każda obejmowała zarządzanie projektem informatycznym o wartości każdego projektu co najmniej 5.000.000 zł (pięć milionów zł), obejmującym dostawę serwerów i systemu bazodanowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2) wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej zarządzanie wdrożeniem systemu biblioteki cyfrowej z wyszukiwarką, o wartości wdrożenia co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy zł) , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3) wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej obsługę prawną projektu informatycznego o wartości projektu co najmniej 5.000.000 zł (pięć milionów zł) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Zdolne Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą: 1. dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny lub adwokat, 2. dysponowanie osobą lub osobami ds. projektowania, analizy i integracji systemów informatycznych - wykształcenie wyższe informatyczne lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu informatyki lub telekomunikacji, posiadającą/cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i budowie systemów informatycznych, posiadającą/cymi certyfikaty wydane przez producenta rozwiązania lub akredytowaną przez niego instytucję, potwierdzający znajomość na poziomie administracyjnym: 2.1 infrastruktury serwerowej, 2.2 systemu wirtualizacji, 3. dysponowanie osobą lub osobami - wykształcenie wyższe informatyczne lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu informatyki lub telekomunikacji, posiadającą/cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrożeń serwerowych systemów operacyjnych, serwerów aplikacji, systemów zarządzania bazami danych, posiadającą/cymi certyfikaty wydane przez producenta rozwiązania lub akredytowaną przez niego instytucję, potwierdzający znajomość na poziomie administracyjnym : 3.1 infrastruktury serwerowej, 3.2 systemu wirtualizacji, 3.3 systemu bazodanowego; 4. dysponowanie co najmniej jedną osobą biorącą udział w co najmniej jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu biblioteki cyfrowej, 5. dysponowanie co najmniej jedną osobą biorącą udział w co najmniej jednym projekcie obejmującym digitalizację zasobów bibliotecznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7, po dokonaniu wpłaty 15 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (15,00 zł + koszty wysyłki).
Data skl 03/04/2013
Godz skl 10:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający informuje, iż zamówienia współfinansowane zostanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa IV. Społeczeństwo Informacyjne. Działanie 4.1 Społeczeństwo informacyjne. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: 2.1.1. p. Jan Jacek Szymona - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 18, telefon 81 466 11 00, 2.1.2. p. Artur Ściborek - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 15, telefon 81 466 11 20. 2.2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20. 3. Nazwy i adresy instytucji zamawiających, w imieniu których Zamawiający prowadzi postępowanie: 3.1. Miasto Zamość z siedzibą w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość; 3.2. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II z siedzibą w Lublinie Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin; 3.3. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej z siedzibą w Lublinie, Pl. M. Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin; 3.4. Uniwersytet Medyczny z siedzibą w Lublinie, AI. Racławickie 1, 20-059 Lublin, 3.5. Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego z siedzibą w Lublinie, ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin,
Czy uniewaznienie Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) Instytucja Zarządzająca - Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zmieni, w tym przedłuży termin zakończenia realizacji Projektu LBW, określony w ust. 1 pkt 2 i 3 Umowy o dofinansowanie, na uzasadniony wniosek Beneficjenta lub w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Umowy; b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie; c) wydłużenia terminów realizacji kluczowych zadań Projektu LBW z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach bez zmiany kwoty wynagrodzenia: - ad pkt 1) lit. a) o okres przedłużony, nie dłużej niż termin zakończenia realizacji Projektu LBW; - ad pkt 1) lit. b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; - ad pkt 1) lit. c) - o okres wydłużenia terminów realizacji kluczowych zadań Projektu LBW; 3. Ewentualna zmiana specjalistów może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą zamawiającego pod rygorem nieważności 4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy nie może powodować zmiany kwoty wynagrodzenia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)