Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego do Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu oraz do świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica
Publication date | 2013-03-22 |
End date | 2013-04-09 10:30:00 |
Instytucja | Trzebnickie Centrum Kultury i Sportu |
Miejscowość | Trzebnica |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 114640 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302360002, 323200002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz oprogramowania, zwanych dalej także /sprzętem/ do Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu oraz do świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica. 2. W zakres zamówienia dla ETAPU I - siedziby Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu wchodzi dostawa fabrycznie nowego sprzętu wyszczególnionego poniżej wraz z jego uruchomieniem i przetestowaniem.1. Stacja robocza służąca do DTP - 1 szt., Monitor do stacji roboczej do DTP o wysokiej rozdzielczości - 1 szt., Komputer przenośny - 1 szt, Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt, Drukarka ploter A0 - 1 szt, Skaner A4 - 1 szt., Aparat fotograficzny lustrzanka cyfrowa - 1 szt., Stacja robocza - 10 szt., Monitor LCD - 10 szt., Komputer przenośny - 4 szt., Kopiarka cyfrowa - 2 szt., Stacja robocza - 1 szt., Monitor LCD - 1 szt., Komputer przenośny - 3 szt., Kamera cyfrowa full HD z lampą - 1 szt., Urządzenie bezpieczeństwa sieciowego - 1 szt., Szafa krosownicza - 1 szt., Router - 1 szt., Zarządzalny przełącznik 24 portowy PoE - 2 szt., Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., Program antywirusowy 45 lic., Program do DPT - 1 szt., Program do obróbki dźwięku i filmów - 1 szt. 3. W zakres zamówienia dla ETAPU II - świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica wchodzi dostawa fabrycznie nowego sprzętu wyszczególnionego poniżej, wraz z jego montażem, montażem routerów modułowych z antenami zewnętrznymi WiFi/VPN z użyciem listw natynkowych wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej, podłączenia zestawów komputerowych przy użyciu listw zasilających antyprzepięciowych, oraz uruchomieniem i przetestowaniem sprzętu: Stacja robocza - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Monitor LCD - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Router z anteną zewnętrzną WiFi/VPN - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Laserowe urządzenie wielofunkcyjne - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Projektor multimedialny - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Ekran projekcyjny na statywie - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych produktów określają: Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszej SIWZ oraz projekt umowy. 4. Wykaz świetlic wiejskich, do których Wykonawca dostarczy w/w sprzęt:świetlica wiejska - Szczytkowice, świetlica wiejska - Komorówko, świetlica wiejska - Biedaszków Wielki, świetlica wiejska - Biedaszków Mały, świetlica wiejska - Cerekwica, świetlica wiejska - Sulisławice, świetlica wiejska - Nowy Dwór, świetlica wiejska - Brzyków, świetlica wiejska - Głuchów Górny, świetlica wiejska - Skarszyn, świetlica wiejska - Taczów Mały, świetlica wiejska - Taczów Wielki, świetlica wiejska - Domanowice, świetlica wiejska - Rzepotowice, świetlica wiejska - Marcinowo, świetlica wiejska - Ligota Trzebnicka, świetlica wiejska - Skoroszów, świetlica wiejska - Ujeździec Wielki, świetlica wiejska - Ujeździec Mały, świetlica wiejska - Koniowo, świetlica wiejska - Jaźwiny, świetlica wiejska - Raszów |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Trzebnickie Centrum Kultury i Sportu |
Ulica | ul. Prusicka 12 |
Nr domu | 12 |
Miejscowosc | Trzebnica |
Kod poczt | 55-100 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 71 312 09 47 |
Fax | 71 312 09 47 w. 255 |
Regon | 93221373400000 |
E mail | mateusz.zpk@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/08/2013 |
Wadium | 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | W zakresie potwierdzenia doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, t.j.: dostawę sprzętu komputerowego bądź audiowizualnego o wartości zamówienia co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. |
Sytuacja | W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymagane jest posiadanie opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | a) karty techniczne dla każdego produktu, wystawionych przez producenta, bądź wydrukowanych ze stron internetowych producenta, potwierdzających spełnienie wszystkich wymagań zamawiającego podanych w specyfikacji technicznej; b) certyfikaty ISO 9001 producenta oferowanych przez Wykonawcę stacji roboczych oraz komputerów przenośnych, c) deklaracje zgodności CE oferowanych stacji roboczych oraz komputerów przenośnych. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych na inny, pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ, b) zmiany wartości umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. c) zmianę osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku gdy wystąpi o to strona umowy, d) zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy, w sytuacji, jeżeli dany produkt zostanie wycofany z dystrybucji bądź nie będzie dostępny na rynku; e) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. f) zmiany uzgodnionych zasad i terminu płatności wynagrodzenia w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.trzebnica.pl |
Spec war | Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością w kwocie 34,00 zł. |
Data skl | 09/04/2013 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt pn. Poprawa jakości świadczonych usług w Trzebnickim Centrum Kultury i Sportu poprzez inwestycję w informatyzację i innowacyjne zarządzanie - współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WD na lata 2007-2013 |
Czy uniewaznienie | Nie |