Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert RTG, druków, rejestrów medycznych i książek ewidencji księgowej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu

Publication date 2013-03-22
End date 2013-04-02 09:45:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43601 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301992301, 228000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad.1 Materiały biurowe 134 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.
Zad.2 Koperty RTG 5 pozycji asortymentowych w ilości 9300 szt.
Zad.3 Druki, rejestry medyczne i książki ewidencji księgowej 20 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

Opis

Materiały biurowe - 134 pozycji asortymentowych w różnych ilościachKoperty RTG 5 pozycji asortymentowych w ilości 9300 szt.Druki, rejestry medyczne i książki ewidencji księgowej - 20 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Ulica ul. Monte Cassino 18
Nr domu 18
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 16 6775065
Fax 16 6775064
Internet www.wszp.pl
Regon 00031468400000
E mail dzp@wszp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń wg załącznika nr 2 do SIWZ
Wiedza Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń wg załącznika nr 2 do SIWZ
Potencjal Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń wg załącznika nr 2 do SIWZ
Zdolne Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń wg załącznika nr 2 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń wg załącznika nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 6 do SIWZ określającego przed-miot zamówienia na dowolną ilość zadań: 1 do 3.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a)zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b)zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. c)zmian cen jednostkowych asortymentów określonych w załączniku nr 1 do umowy w przypadku zmian cen jednostkowych netto na rynku za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 2.Zmiany wymienione w ust. 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. Zmiany stawek następować będą z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 3.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4.W przypadku ewentualnych zmian poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zmiany rozmiaru, wielkości asortymentu, zmiany konfekcjonowania, pod warunkiem zachowania parametrów określonych w załączniku nr 1 do umowy, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 5.Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.wszp.pl
Spec war siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych - bud. D pok.225
Data skl 02/04/2013
Godz skl 09:45
Miejsce Siedziba Zamawiającego - Biuro Podawcze bud. D pok.226 w godz. 8.00 do 15.00
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)