Przetarg nieograniczony na dostawę wydawnictw książkowych dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu
Publication date | 2013-03-22 |
End date | 2013-04-02 08:30:00 |
Instytucja | Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu |
Miejscowość | Nowy Sącz |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 43649 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 221000001, 221100004, 221600009, 224610009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wydawnictw w postaci wytworzonych przez Wykonawcę książek i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tj. Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu. Przedmiot umowy - dostawa wydawnictw jest rozumiana jako wykonanie - wytworzenie przez Wykonawcę w produkcji poligraficznej druku własnymi maszynami drukarskimi, komponentami; tuszem, farbą i na jego papierze itp. treści przekazanych przez Zamawiającego w pakiecie zawierającym zestaw niezbędnych elementów koniecznych do wykonania druku (z nadanymi symbolami ISBN), a także według innych wymogów Zamawiającego określonych w specyfikacji lub umowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 5 do niniejszego SIWZ. 2.Zamówienie obejmuje dostawę wydawnictw w postaci książek realizowanych na bieżące potrzeby Zamawiającego; wymienione są one w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem ISBN oraz wymagań ilościowych i parametrów technicznych - ujęte w załączniku nr 5 do niniejszego SIWZ. 3.Wydawnictwa wykonane z ramach dostawy, zrealizowanej przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji oraz przyjętym standardom drukarskim, tak by druki wykonane w ramach dostawy zrealizowanej przez Wykonawcę spełniały następujące parametry odnośnie jakości wykonania: a) czystość i ostrość rastra i kolorów; b) równomierność zadruku na dużych fragmentach jednolitego koloru; c)dokładność spasowania matryc poszczególnych kolorów CMYK (zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku kolorowym w poligrafii i metodach pokrewnych); d) prawidłową jakość aplikacji lakierów i folii; e) dokładność felcowania/bigowania; f) prawidłową jakość i estetykę cięcia do formatu i oprawy introligatorskiej (jakość szycia i klejenia ew. kaszerowania, estetyka oprawy zeszytowej i książkowej). 4. Realizacja dostawy odbywać się będzie sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń obejmujących wykonanie konkretnych dostaw zwanych dalej -zleceniem-, po dostarczeniu przez Zamawiającego pakietu zawierającego zestaw niezbędnych elementów, koniecznych do wykonania druku m.in.: 1) tekst w formie zapisu cyfrowego lub maszynowego na papierze, 2) materiał ilustracyjny w postaci pozytywów lub w formie zapisu cyfrowego innych informacji określonych szczegółowo w umowie, której wzór stanowi złącznik nr 3 do SIWZ. 5 . Zamawiający ustala, iż w zależności od rodzaju zlecenia realizacja dostaw wraz z dostarczeniem Zamawiającemu ma być wykonana w terminie 8 dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu składu w zakresie wydawnictw książkowych/książek posiadających nr ISBN po wcześniejszym przekazaniu zlecenia oraz pakietu do realizacji. 1)Do czasu wykonania wymienionych w ust. 5 pozycji wliczony jest czas 2 korekt. Każda z 2 korekt dokonana będzie w ciągu 1 dnia. Jeżeli korekta nie zostanie wykonana w ciągu 1 dnia, to okres wykonania przedłuża się o czas wykonywania korekty przez Zamawiającego. 2)Odbiór materiałów po korektach odbywa się w siedzibie Zamawiającego. 6.Do czasu dostawy wliczony jest czas potrzebny Wykonawcy na wszystkie czynności dla wykonania zamówienia, w tym także między innymi; samego druku, doręczeń materiałów do korekt, odbiór materiałów po korektach, dostawa wykonanych druków i czas potrzebny Zamawiającemu do dokonania akceptacji projektu i 2 korekt wydruków próbnych tych druków. Czas dokonania przez Zamawiającego korekt wydruków próbnych tych druków określony jest w umowie, której wzór stanowi złącznik nr 3 do SIWZ. 7.Pakiety zawierające zestaw niezbędnych elementów, koniecznych do wykonania druku będą przekazywane w formie elektronicznej: na płycie CD/DVD, FTP, e-mailem lub w formie papierowej - każdorazowo w siedzibie Zamawiającego wraz z pisemnym zleceniem. Zamawiający z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem zawiadamia Wykonawcę faksem o zleceniu i terminie odbioru zlecenia i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie uzgodnienia odnośnie realizacji zamówienia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 8.Ilekroć w specyfikacji jest mowa o wydawnictwie książkowym/książce należy przez to rozumieć wydawnictwa takie jak np. album, katalog wystawy zawierające zestawy reprodukcji fotografii lub zestawy reprodukcji dzieł sztuki, przewodnik, materiały pokonferencyjne, publikację zawierającą partytury muzyczne, periodyk popularno-naukowy, broszura, informator itp. 9.Zamówienie obejmuje także koszt odbioru zlecenia i pakietu zawierającego przedmiot zlecenia od Zamawiającego oraz dostawy wykonanych prac do siedziby zamawiającego: Nowy Sącz ul. Lwowska 3 lub inny adres w Nowym Sączu wskazany przez Zamawiającego. 10.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych (tj. papier, farba, komponenty) z użyciem własnych maszyn drukarskich. 11.W ramach zamówienia Wykonawca wykona ponadto: 1)przepisywanie tekstu (przypadku złożenia w pakiecie tekstu w formie papierowej); 2)obróbkę elektroniczna zdjęć; 3)projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego; 4)skład komputerowy całości materiału; 5)wydruk próbny; 6)dokona poprawek po 2 korektach dokonanych przez Zamawiającego |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu |
Ulica | ul. Lwowska 3 |
Nr domu | 3 |
Miejscowosc | Nowy Sącz |
Kod poczt | 33-300 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 018 4437708 |
Fax | 018 4437865 |
Internet | www.muzeum.sacz.pl |
Regon | 00028212200000 |
E mail | sekretariat@muzeum.sacz.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego |
Rodzaj zam inny | Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Usługi drukowania do 20% wartości zamówienia podstawowego. |
Czas | D |
Data zak | 30/12/2013 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. |
Wiedza | Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku wymaga wykonanie dwóch dostaw druku o wartości nie niższej niż 70 000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; ; Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1). |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego każdy z Wykonawców ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą próbki (bezpłatne) stanowiące: a) folder lub przewodnik po muzeum lub skansenie, b) katalog wystawy, c) publikacja książkowa zawierająca zestaw reprodukcji fotografii lub zestaw reprodukcji dzieł sztuki. Każdy wymieniony wyżej rodzaj wydawnictwa musi posiadać następujące informacje oraz parametry: 1)informacje kto jest wykonawcą druku (w przypadku innego wykonawcy druku, niż oferent warunek będzie uważany za niespełniony ) 2)papier: wnętrze - kreda matowa od 115 g/m2, okładka - kreda matowa od 250g/m2 + folia, 3)kolor: 4+4, 4)oprawa: klejona, dla folderu lub przewodnika (pkt. a): objętość: minimum 64 stron, format: nie mniejszy niż A5, dla wydawnictw książkowych (pkt. b, c) - objętość: minimum 100 stron, format nie mniejszy niż A4; jedna z tych publikacji zawierać musi przynajmniej 4 różne kolorystycznie, ale jednobarwnie i jednostronnie zadrukowane aple (tj. powierzchnie zadrukowane przez pełne pokrycie farbą - bez półtonów) o formacie nie mniejszym niż A4. UWAGA! Zamawiający nie zwraca bezpłatnych próbek o których mowa powyżej Wykonawcy którego oferta została wybrana. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak we wzorcu umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści umowy. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie istotnych elementów na warunkach określonych niżej. 4.W razie zaistnienia warunków określonych w specyfikacji i ustawie zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający lub Wykonawca może złożyć pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający projekt aneksu wraz z dołączonym opisem zmiany i jej uzasadnieniem. 5.Zamawiający mimo, że przewiduje możliwość zmiany, w żadnym przypadku nie zobowiązuje się do wyrażenia takiej zgody na zmianę, za wyjątkiem zmian wynikłych ze zmiany stawek podatku od towarów i usług - VAT, kiedy w razie zmiany podatku - na wniosek drugiej strony - nowa stawka podatku zmienia stawkę dotychczasową na nową. 6.Zmiana istotnych elementów umowy, może dotyczyć w szczególności zmiany zakresu rzeczowego, w tym określonych etapów - rodzajów zamówienia, rezygnacji z realizacji w całości lub w części etapów - rodzajów druków wydawniczych wymienionych w ofercie Wykonawcy, wynagrodzenia, terminu lub sposobu wykonania umowy i może nastąpić pod warunkiem wystąpienia zaistnienia jednej z okoliczności określonych w specyfikacji, a w szczególności: - zmiany stawki podatku VAT - w razie zmiany podatku strony wyrażają zgodę na nową stawkę podatku VAT liczoną od dnia zmiany przepisów w tym zakresie. Ze względów porządkowych strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu, - zmniejszenie środków finansowych Zamawiającego. 7.Strony ustalają, że w razie zmniejszenia dostawy tj. nakładu czy rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji pozycji wydawniczej wynagrodzenie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość dostarczonych druków - wydawnictw. 8.Strony ustalają, iż dopuszcza się zwiększenie objętości publikacji (ilości stron w publikacji) przy równoczesnym zmniejszeniu nakładu z zastrzeżeniem, iż ostatecznie łączna ilość stron wykonanego nakładu danego tytułu nie jest większa niż w ofercie z tym zastrzeżeniem, iż cena wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.muzeum.sacz.pl |
Spec war | Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz |
Data skl | 02/04/2013 |
Godz skl | 08:30 |
Miejsce | Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |