Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
|
Ulica |
ul. Kordeckiego 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Kod poczt |
85-225
|
Wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 374-93-32, 374-94-03
|
Fax |
52 3749332
|
Internet |
www.utp.edu.pl
|
Regon |
00000168900000
|
E mail |
agnieszka.jankowska@utp.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Wiedza |
Warunek dotyczący posiadania WIEDZY I DOŚWIADCZENIA będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek.
Spełnianie przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni na podstawie następujących dokumentów:
a) oświadczenia złożonego wraz z ofertą,
b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z poświadczeniem należytego wykonania tej dostawy.
|
Potencjal |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Lata obrotowe |
1
|
Lata obrotowe 2 |
1
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Inne dok potw |
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. Produkt równoważny powinien być o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych jak produkt oryginalny wyprodukowany przez producenta urządzenia. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty równoważne były przetestowane zgodnie z międzynarodowymi normami ISO 19752:2004 i ISO 19798:2006 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych i kolorowych), ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridży atramentowych) lub innych norm równoważnych w tym zakresie.
W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych należy dołączyć do oferty raporty z testów wykonane ściśle według normy ISO 19752:2004, ISO 24711:2006, ISO 19798:2006 lub innych norm równoważnych w tym zakresie. Raporty muszą być przygotowane zgodnie z ww. normami ISO i muszą zawierać wszystkie informacje wymagane w normie (być zgodne z aneksem D).
Producent zaoferowanych materiałów równoważnych musi posiadać certyfikat ISO 9001 i 14001 lub innych norm równoważnych w tym zakresie w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych. Dokumenty te należy załączyć do oferty.
|
Inne dokumenty |
Formularz cenowy zawierajacy określenie ilościowe przedmiotu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany.
W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian:
- zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT,
- zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ,
- zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ,
- zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1. zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia;
w takim wypadku, termin zostanie przedłużony wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://zamowienia.utp.edu.pl/
|
Spec war |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy
85-789 Bydgoszcz al. Prof. S. Kaliskiego 7
Dział Zakupów i Zamówień Publicznych, bud.3.1 pok. nr 143
|
Data skl |
03/04/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy
85-789 Bydgoszcz al. Prof. S. Kaliskiego 7
Dział Zakupów i Zamówień Publicznych, bud.3.1 pok. nr 143
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Wadium |
Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
|
Dok potw 5 |
Tak
|