Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Mirzec
|
Ulica |
Mirzec Stary 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowosc |
Mirzec
|
Kod poczt |
27-220
|
Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
041 2713033
|
Fax |
041 2713033
|
Internet |
ugmirzec.sisco.info
|
Regon |
00054005000000
|
E mail |
ug_mirzec@poczta.onet.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
15/08/2013
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10. 04. 2013 r. do godz. 13.00
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wydanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wiedza |
wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (zakresem robót) oraz wartością stanowiącym przedmiot zamówienia nie mniejszej niż 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 SIWZ. Wartość wykonanej jednej robót budowlanej - nie mniejszą niż 400 000,00 zł.
Do wykazu należy załączyć - referencje lub bezusterkowy protokół odbioru końcowego - potwierdzające należyte wykonanie wykazanej roboty.
|
Potencjal |
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 2 SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca, wykaże osoby, wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 5 SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu tego zamówienia i przedłoży oświadczenie i dokumenty (min. odpis, kserokopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa) na temat kwalifikacji zawodowych określające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i wg kategorii robót określonych w zamówieniu oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie warunku udziału Wykonawca dokona poprzez wykazanie:dysponowania Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych,dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych, Wymagane doświadczenie dla kierownika budowy, które musi wykazać Wykonawca min. 3 lata.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca: złoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 2 SIWZ przedłoży informację, że posiada aktualnie środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000, 00 zł. Informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400 000 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru - Załącznik Nr 1 SIWZ2)oświadczenie o podwykonawcach z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 SIWZUwaga: nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o podwykonawcach, Zamawiający będzie interpretował, jako oświadczenie woli, iż całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. W przypadku przedłożenia oświadczenia o podwykonawcach informacja ta winna pojawić się również w pkt. 7 Formularza ofertowego (załącznik Nr 1) oraz § 5 projekt umowy (załącznik Nr 9)3)dokument potwierdzający wniesienie wadium, przy czym oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w pokoju nr 104 Urzędu Gminy w Mircu (przed terminem składania ofert), natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium (lub dokonanie przelewu w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej) załączyć do oferty.4)zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik Nr 9 SIWZ5)harmonogram rzeczowo - finansowy,6)wykaz oferowanego wyposażenia i sprzętu z określeniem nazwy sprzętu i wyposażenia, ilości oraz ceny brutto, nie ma obowiązku określania na tym etapie producenta, typu, modelu sprzęty wg zapisów w załączonej specyfikacji wyposażenia i sprzętu, taki wymóg będzie przed podpisaniem umowy.7)pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:1)zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2)zmiany danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy,3)zmiany osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót z ramienia każdej ze stron.4)w przypadku braku możliwości, uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji w terminie umownym przy należytej staranności i terminowości działań przez Wykonawcę. Strony mogą przedłużyć termin realizacji zamówienia bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy.5)w przypadku konieczności zmian do przedmiotu zamówienia na skutek wydanych decyzji lub innych wymogów lub uzgodnień organów zewnętrznych pod warunkiem wprowadzenia określonych modyfikacji. Strony mogą przedłużyć termin realizacji przedmiotu zamówienia na okres potrzebny na dokonanie zmian bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
ugmirzec.sisco.info
|
Spec war |
w Urzędzie Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, pok. 302
|
Data skl |
10/04/2013
|
Godz skl |
13:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec,sekretariat pokój nr 220
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Projekt jest współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|