Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych w podziale na pakiety oraz świadczenie usług przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-039/2013
Publication date | 2013-03-25 |
End date | 2013-04-09 10:00:00 |
Instytucja | Warszawski Uniwersytet Medyczny |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 118004 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 453312204, 397172003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy, w podziale na 5 (pięć) części zamówienia, zwane dalej Pakietami (od 1 do 5) z przeznaczeniem do pomieszczeń: 1) Pakiet 1 - 2 komplety klimatyzatorów typu Split - Zakład Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa, (sala chirurgiczna i sekretariat), 2) Pakiet 2 - 3 komplety klimatyzatorów typu Split - Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, (pomieszczenia zabiegowo-laboratoryjne nr 506, 507A/B oraz korytarz Katedry), 3) Pakiet 3 - 1 komplet klimatyzatora typu Split - Katedra i Zakład Chemii Nieorganicznej i Analitycznej, ul. Banacha 1, 01-097 Warszawa, (pomieszczenie nr 118), 4) Pakiet 4 - 1 komplet klimatyzatora typu Split - Zakład Medycyny Zapobiegawczej i Higieny, ul. Oczki 3, 02-007 Warszawa, (pomieszczenie nr 211), 5) Pakiet 5 - 3 komplety klimatyzatorów typu Split - Katedra i Zakład Biochemii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, (pomieszczenia nr 112, 113, 120 - I kostka Wydziały Farmacji, I piętro). 2. Zamawiający wymaga, aby instalacja oraz usługi serwisowe (obowiązkowe przeglądy i konserwacje) wykonywane były przez autoryzowany serwis producenta. 3. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia określa (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR), stanowiący Załączniki od 3.1 do 3.5 do SIWZ. 4. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 2 ust. 1 Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 5. Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać nie później niż do dnia 29.03.2013r. do Pani Urszuli Kobus, Dział Zamówień Publicznych, WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, III piętro, pok. 307, tel.: (22) 5720367, fax: (22) 5720365, e-mail: urszula.kobus@wum.edu.plOpisWykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 2 kompletów klimatyzatorów typu Split z przeznaczeniem do pomieszczeń Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa, (sala chirurgiczna i sekretariat)Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 3 kompletów klimatyzatorów typu Split z przeznaczeniem do pomieszczeń Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, (pomieszczenia zabiegowo-laboratoryjne nr 506, 507A/B oraz korytarz Katedry)Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 1 komplet klimatyzatora typu Split z przenaczeniem do pomieszczeń Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej, ul. Banacha 1, 01-097 Warszawa, (pomieszczenie nr 118)Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 1 komplet klimatyzatora typu Split z przenaczeniem do pomieszczeń Zakładu Medycyny Zapobiegawczej i Higieny, ul. Oczki 3, 02-007 Warszawa, (pomieszczenie nr 211),Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 3 komplety klimatyzatorów typu Split z przenaczeniem do pomieszczeń Katedry i Zakładu Biochemii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, (pomieszczenia nr 112, 113, 120 - I kostka Wydziały Farmacji, I piętro) |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Warszawski Uniwersytet Medyczny |
Ulica | ul. Żwirki i Wigury 61 |
Nr domu | 61 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 02-091 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 5720366 |
Fax | 022 5720377 |
Internet | www.wum.edu.pl |
Regon | 00028891700000 |
E mail | aez@am.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 48 |
Zaliczka | Nie |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Spec www | www.wum.edu.pl |
Spec war | Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa |
Data skl | 09/04/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zdolne | W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie przedstawienie w ww. wykazie minimum 1 osoby posiadającej następujące uprawnienia: a)świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: punkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, lub punkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. z dnia 21 maja 2003 r.), b) świadectwo kwalifikacji dla osób prowadzących działalność w zakresie: naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, zgodnie z art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. Nr 121, poz. 1263) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych (Dz. U. z dnia 7 września 2004 r.). wraz z informacją o posiadanych przez te osoby uprawnieniach ze wskazaniem numeru tych uprawnień oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Inne dokumenty | W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą karty katalogowej, folderu lub innych dokumentów zawierających opis techniczny oferowanych urządzeń wyspecyfikowanych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki od 2.1 do 2.5), 2) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą Deklaracji zgodności WE lub Certyfikatu CE. W przypadku, gdy z treści deklaracji zgodności wynika, iż dla ważności tego dokumentu wymagany jest Certyfikat CE, Wykonawca zobowiązany jest złożyć te dokumenty łącznie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni. |
Kryt 1p | 85 |
Kryt 2 | gwarancja |
Kryt 2p | 15 |