P/7/2013 DOSTAWA ARTYKUŁÓW NA POTRZEBY MAGAZYNU TECHNICZNEGO

Publication date 2013-03-26
End date 2013-04-08 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Baterie alkaliczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118242 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301992301, 301972008, 301976442, 301995005, 314110000, 392200000, 392210007, 337212002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, czajników bezprzewodowych, maszynek jednorazowych do golenia i baterii na potrzeby magazynu technicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi z podziałem na 5 zadań:
ZADANIE 1- artykuły biurowe;
ZADANIE 2 - papier ksero;
ZADANIE 3 - czajnik;
ZADANIE 4 - baterie;
ZADANIE 5 - maszynki jednorazowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, zwanej w dalszej części SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb. Dopuszcza się przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w ramach ogólnej wartości zobowiązania umownego.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Uwaga:
Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Np.: Zamawiający zezwala wycenić przedmiot zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć (przy czym Zamawiający podał maksymalną wielkość opakowania), tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ pod warunkiem, że zostaną spełnione pozostałe parametry oferowanego produktu. Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Dopuszcza się również wydruk Załącznika nr 1 A - formularza asortymentowo-cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania - wówczas dla ułatwienia Zamawiającemu identyfikacji pozycji przeliczonych należy wyróżnić taki wiersz
od pozostałych.
Pod pojęciem odpowiednie przeliczenie należy rozumieć wynik uzyskany w rozwiązaniu proporcji zgodnie z tzw. regułą trzech, która stanowi, że jeśli dane są trzy wyrazy
w proporcji, to czwarty można wyliczyć posługując się wzorami np. d = a x b / c,
gdzie a- liczebność opakowania Zamawiającego, b - ilość opakowań Zamawiającego,
c- liczebność opakowania Wykonawcy, natomiast d - niewiadoma ilość opakowań Wykonawcy. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry. Wykonawca winien wykazać równoważność złożonej przez siebie oferty, albowiem to na nim spoczywa ciężar dowodu w tej kwestii.
5.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie zadania jak i na każde zadanie z osobna.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa.
8.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust.4 Prawa). Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - OFERTA PRZETARGOWA stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
9.Termin wykonania całości zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od daty podpisania umowy.
10.Termin realizacji zamówień cząstkowych: maksymalnie do 2 dni roboczych do godz. 12:00 od złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego w formie telefonicznej lub pisemnej w tym też dopuszczalne jest nadanie zamówienia faksem. Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego.
11.Częstotliwość dostaw w zakresie realizacji zamówień cząstkowych - 2 razy w tygodniu.

Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, czajników bezprzewodowych, maszynek jednorazowych do golenia i baterii na potrzeby magazynu technicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi z podziałem na 5 zadań:
ZADANIE 1- artykuły biurowe;
ZADANIE 2 - papier ksero;
ZADANIE 3 - czajnik;
ZADANIE 4 - baterie;
ZADANIE 5 - maszynki jednorazowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, zwanej w dalszej części SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb. Dopuszcza się przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w ramach ogólnej wartości zobowiązania umownego.
4.Termin wykonania całości zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od daty podpisania umowy.
5.Termin realizacji zamówień cząstkowych: maksymalnie do 2 dni roboczych do godz. 12:00 od złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego w formie telefonicznej lub pisemnej w tym też dopuszczalne jest nadanie zamówienia faksem. Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego.
6.Częstotliwość dostaw w zakresie realizacji zamówień cząstkowych - 2 razy w tygodniu.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, czajników bezprzewodowych, maszynek jednorazowych do golenia i baterii na potrzeby magazynu technicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi z podziałem na 5 zadań:
ZADANIE 1- artykuły biurowe;
ZADANIE 2 - papier ksero;
ZADANIE 3 - czajnik;
ZADANIE 4 - baterie;
ZADANIE 5 - maszynki jednorazowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, zwanej w dalszej części SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb. Dopuszcza się przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w ramach ogólnej wartości zobowiązania umownego.
4.Termin wykonania całości zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od daty podpisania umowy.
5.Termin realizacji zamówień cząstkowych: maksymalnie do 2 dni roboczych do godz. 12:00 od złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego w formie telefonicznej lub pisemnej w tym też dopuszczalne jest nadanie zamówienia faksem. Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego.
6.Częstotliwość dostaw w zakresie realizacji zamówień cząstkowych - 2 razy w tygodniu.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, czajników bezprzewodowych, maszynek jednorazowych do golenia i baterii na potrzeby magazynu technicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi z podziałem na 5 zadań:
ZADANIE 1- artykuły biurowe;
ZADANIE 2 - papier ksero;
ZADANIE 3 - czajnik;
ZADANIE 4 - baterie;
ZADANIE 5 - maszynki jednorazowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, zwanej w dalszej części SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb. Dopuszcza się przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w ramach ogólnej wartości zobowiązania umownego.
4.Termin wykonania całości zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od daty podpisania umowy.
5.Termin realizacji zamówień cząstkowych: maksymalnie do 2 dni roboczych do godz. 12:00 od złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego w formie telefonicznej lub pisemnej w tym też dopuszczalne jest nadanie zamówienia faksem. Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego.
6.Częstotliwość dostaw w zakresie realizacji zamówień cząstkowych - 2 razy w tygodniu.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, czajników bezprzewodowych, maszynek jednorazowych do golenia i baterii na potrzeby magazynu technicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi z podziałem na 5 zadań:
ZADANIE 1- artykuły biurowe;
ZADANIE 2 - papier ksero;
ZADANIE 3 - czajnik;
ZADANIE 4 - baterie;
ZADANIE 5 - maszynki jednorazowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, zwanej w dalszej części SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb. Dopuszcza się przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w ramach ogólnej wartości zobowiązania umownego.
4.Termin wykonania całości zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od daty podpisania umowy.
5.Termin realizacji zamówień cząstkowych: maksymalnie do 2 dni roboczych do godz. 12:00 od złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego w formie telefonicznej lub pisemnej w tym też dopuszczalne jest nadanie zamówienia faksem. Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego.
6.Częstotliwość dostaw w zakresie realizacji zamówień cząstkowych - 2 razy w tygodniu.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, czajników bezprzewodowych, maszynek jednorazowych do golenia i baterii na potrzeby magazynu technicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi z podziałem na 5 zadań:
ZADANIE 1- artykuły biurowe;
ZADANIE 2 - papier ksero;
ZADANIE 3 - czajnik;
ZADANIE 4 - baterie;
ZADANIE 5 - maszynki jednorazowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, zwanej w dalszej części SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb. Dopuszcza się przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w ramach ogólnej wartości zobowiązania umownego.
4.Termin wykonania całości zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od daty podpisania umowy.
5.Termin realizacji zamówień cząstkowych: maksymalnie do 2 dni roboczych do godz. 12:00 od złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego w formie telefonicznej lub pisemnej w tym też dopuszczalne jest nadanie zamówienia faksem. Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego.
6.Częstotliwość dostaw w zakresie realizacji zamówień cząstkowych - 2 razy w tygodniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
Ulica ul. Wodociągowa 4
Nr domu 4
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-221
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 5414100
Fax 077 5414237
Internet www.wszn.opole.pl
Regon 00029430300000
E mail sekretariat@wszn.opole.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2. Wypełniony formularz - Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, a stanowiący szczegółowy wykaz asortymentu będącego przedmiotem zamówienia; 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Prawa, są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, na podstawie pełnomocnictwa rodzajowego. Oryginał takiego pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinna być załączona do oferty. Pełnomocnictwo może być udzielone jednemu z Wykonawców wspólnie ubiegających się lub osobie trzeciej. W przypadku oferty wspólnej ofertę podpisuje pełnomocnik, a wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. Wykonawca występujący wspólnie nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5. Pełnomocnictwo: W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo rodzajowe. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wzór umowy stanowi odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: -a) w przypadku zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą, 3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.wszn.opole.pl
Spec war Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole
Data skl 08/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)