DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH

Publication date 2013-03-26
End date 2013-04-08 10:00:00
Instytucja Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Miejscowość Tomaszów Mazowiecki
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118836 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302131005, 302313000, 302140002, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa zestawów komputerowych, dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 2 do SIWZ, w którym określono minimalne parametry.
Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy.
Dostawa sprzętu wraz z zainstalowanym oprogramowaniem ma nastąpić do Magazynu Zamawiającego tj. Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Tomaszów Mazowiecki ul. Jana Pawła II 35.

Opis

Zestawy komputeroweMonitory

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Ulica ul. Jana Pawła II 35
Nr domu 35
Miejscowosc Tomaszów Mazowiecki
Kod poczt 97-200
Wojewodztwo łódzkie
Tel 44 7257235
Fax 44 7257235
Internet www.szpitalwtomaszowie.pl
Regon 10055873300000
E mail centrum@tomaszow.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zam uzupelniajace nie dotyczy
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości równej sumie wadiów poszczególnych pakietów, na które jest składana oferta. Wadium dotyczące poszczególnych pakietów wynosi (zł): Pakiet 1 650,00; Pakiet 2 140,00 Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 08.04.2013r. o godz. 10:00. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu załączonego do oferty w oddzielnej kopercie) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu załączonego do oferty w oddzielnej kopercie) - gwarantowane na czas związania z ofertą; gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu załączonego do oferty w oddzielnej kopercie)- gwarantowane na czas związania z ofertą; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - PKO BP S.A. Centrum Korp. Piotrków Trybunalski 83 1020 3916 0000 0002 0139 3602 z znaczeniem Wadium - ZP/15/Sp./2013 - DOSTAWY ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.9. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1
Wiedza Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1 ; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Forma wykazu wg załącznika nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku braku poświadczenia należy złożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. poz. 231.
Potencjal Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1; Opłacona polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Forma wykazu wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dok potw Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika; Potwierdzone kopie certyfikatów (lub innych dokumentów) potwierdzających, że sprzęt oferowany przez Wykonawcę spełnia normy oraz pozostałe wymagania wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2. ( deklaracja zgodności CE, norma ISO 14001, norma Energy Star); Oświadczenie Wykonawcy, że serwis realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera producenta zgodnie z załącznikiem nr 6.
Inne dokumenty Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1; Wypełniony Formularz cenowy - Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2; Dowód wniesienia wadium
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Wybor wyk nie dotyczy
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a)dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b)dopuszczalna jest zmiana terminów realizacji umowy w wyniku działania siły wyższej ( za siłę wyższą nie uznaje się np.: warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca dostawy, strajków , zmiany cen surowców i materiałów itp.) c)w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych ( zmienionych ) stawek podatku VAT, podwyższeniu, bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, d)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, nazwy, e)zmian organizacyjnych polegających w szczególności na zmianie grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych jakie posiadają podmioty zamienne f)wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego g)gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizacje przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. h)dopuszczalna jest zmiana nazwy przedmiotu zamówienia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości i jakości. W tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
Kryt cena A
Licytacja etapy 1
Czas trwania nie dotyczy
Spec www www.szpitalwtomaszowie.pl
Spec war Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Zespół Inwestycji i Zamówień
Potrzeb nie dotyczy
Wys nagrod nie dotyczy
Data skl 08/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)