SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA DROBIOWEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

Publication date 2013-03-26
End date 2013-04-04 09:30:00
Instytucja Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 119422 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 151120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup i sukcesywne dostarczanie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego mięsa drobiowego w następującym asortymencie i ilościach Lp. Asortyment J.m. Ilość 1. Filet z indyka kg 800. 2. Filet z kurczaka kg 1100. 3. Ćwiartka z kurczaka kg 2700. 4. Kurczak świeży kg 500. 5. Wątroba z kurczaka kg 600. 6. Żołądki z kurczaka kg 600. 7. Żołądki z gęsi kg 300. 8. Porcje rosołowe z kurczaka kg 250. 9. Porcje rosołowe z indyka kg 250. 10. Skrzydełka z kurczaka kg 1000. 11. Podudzie z kurczaka kg 400. 12. Kaczka świeża kg 150. 13. Filety z kaczki kg 150. 12. Indyk cały kg 350. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 i 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ww załącznikach. 4. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 5. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (telefonicznie lub faksem). Ilości asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 1 i 1.1. do SIWZ. 6. Podane w ww zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. 7. Oznaczenie wg CPV 15112000 - 6 Drób 8. Miejscem realizacji zamówienia dostaw będzie stołówka na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 6264. 9. Transport i dostawę i rozładunek na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu. 10. Wymagany termin płatności 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego. 11. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur (rachunków) częściowych za każdą dostawę

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Sabinowska 62/64
Nr domu 62/64
Miejscowosc Częstochowa
Kod poczt 42-200
Wojewodztwo śląskie
Tel (034) 378 53 00, 378 53 01
Fax (034) 378 53 32
Internet www.cspsp.pl
Regon 15012365700000
E mail wt@cspsp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Rodzaj zam inny SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Zestawienie asortymentowo - ilościowo - cenowe, uzupełnione, uszczegółowione i podpisane przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ - oryginał. Dopuszcza się złożenie załącznika sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, że będzie on czytelny. Treść załącznika musi być tożsama z treścią załącznika sporządzonego przez Zamawiającą. 2. Podpisany/zaparafowany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - ZAŁĄCZNIK Nr 1.1 - dokument musi zostać złożony w formie oryginału.
Inne dokumenty 1. Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę)y upoważnioną)e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2. Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę)y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 4. Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5. Dowód wniesienia wadium - (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - przelew na konto, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą luzem, w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy - Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzania zmian do umowy w poniższym zakresie: 1. Zmiana cen może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy i nie częściej niż co 3 miesiące w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Zmiana cen jest możliwa jedynie w sytuacji gdy: a. na lokalnym rynku hurtowym ceny na te same produkty odbiegają o 5% od cen umówionych; b. zmianie ulegnie stawka podatku VAT; c. zajdą przesłanki określone w art. 144. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.); 2. w zakresie terminu, zakresu rzeczowego, wynagrodzenia i odszkodowań mogą być zmienione, jeśli obowiązek zmiany umowy wynika z przepisów kodeksu cywilnego lub przepisów, regulujących przedmiot umowy. 3. Zmiana następuje na wniosek stron i wymaga sporządzenia aneksu pod rygorem nieważności. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.cspsp.pl
Spec war Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, budynek administracyjny - pok. 12
Data skl 04/04/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, budynek administracyjny - sekretariat Komendanta Szkoły
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)