Dostawa chemii profesjonalnej, powszechnie stosowanych środków chemicznych oraz środków higieny dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego

Publication date 2013-03-26
End date 2013-04-08 14:00:00
Instytucja Uniwersytet Rzeszowski
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120176 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 398312400, 337700008, 240000004, 392243001, 397200005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa chemii profesjonalnej, powszechnie stosowanych środków chemicznych oraz środków higieny dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Zamówienie zostało podzielone na 3 niezależne od siebie zadania / części:
Zadanie nr 1. Dostawa chemii profesjonalnej do sprzątania obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego;
Zadanie nr 2. Dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do utrzymania czystości w obiektach Uniwersytetu Rzeszowskiego;
Zadanie nr 3. Dostawa środków higieny do obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego;
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części / zadania;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do Siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Rzeszowski
Ulica ul. Rejtana 16c
Nr domu 16c
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-959
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8721018
Fax 017 8721262
Internet http://www.univ.rzeszow.pl/
Regon 69156004000000
E mail org@univ.rzeszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/05/2013
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca jednocześnie: 1. Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia 2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 1 dostawę: Dla zadania nr 1: środków chemicznych lub chemii profesjonalnej, o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł netto (PLN); Dla zadania nr 2: środków chemicznych, o wartości nie mniejszej niż: 70 000,00 zł netto (PLN); Dla zadania nr 3: środków higieny, o wartości nie mniejszej niż: 70 000,00 zł netto (PLN); (jeżeli dostawa jest w trakcie realizacji, jej część wykonana musi wynosić co najmniej: dla zadania nr 1: 30 000,00 zł netto, dla zadania nr 2: 70 000,00 zł netto, dla zadania nr 3: 70 000,00 zł netto ) 3. Wykonawca załączy dowody, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartości podane w walutach obcych, w dokumentach składanych przez Wykonawców na spełnienie warunków udziału w ramach niniejszego postępowania, Zamawiający będzie przeliczał po średnim kursie NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów, dowodów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia / nie spełnia.
Potencjal Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia. Spełnia gdy złoży wymagane oświadczenie / nie spełnia gdy nie złoży wymaganego oświadczenia.
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia. Spełnia gdy złoży wymagane oświadczenie / nie spełnia gdy nie złoży wymaganego oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia / nie spełnia. Spełnia gdy złoży wymagane oświadczenie / nie spełnia gdy nie złoży wymaganego oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty; 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy ; 3. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia - sporządzony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, (wymogu tego nie spełni podpisany i dołączony do oferty Opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego tj. zał. nr 1 do Siwz) Wykonawca może nie składać opisu przedmiotu zamówienia jako odrębnego dokumentu jeżeli wypełni kolumnę nr 3 formularza cenowego tj. Opis oferowanego produktu; 4. Karty charakterystyk oferowanych preparatów chemicznych (dla każdego preparatu osobno) - wymóg dotyczy jedynie zadania nr 1. ; 5. Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba); 6. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział);
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości stawki podatku Vat. W przypadku zmiany stawki podatkowej VAT w trakcie obowiązywania umowy, stosowana będzie stawka właściwa na moment powstania obowiązku podatkowego. W przypadku wzrostu stawki podatku Vat, różnicę w cenie pokrywa Zamawiający. 2. W przypadku zaprzestania produkcji danego produktu przez producenta, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt równoważny odpowiadający produktowi wycofanemu. W takim wypadku, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności produktu. Zaoferowany produkt równoważny musi być równie wydajny i posiadać właściwości nie gorsze niż produkt wycofany z produkcji. Cena produktu równoważnego nie może ulec zmianie w stosunku do produktu wycofanego z produkcji. 3. Jeśli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, że dostarczony produkt jest niezgodny z produktem opisanym w formularzu cenowym Wykonawcy ( zał. Nr 1 do umowy), Wykonawca jest obowiązany do wymiany dostarczonego produktu na właściwy. W przypadku gdy reklamacje obejmą minimum 15 przypadków, Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy za 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, bez stosowania kar umownych. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy i jej warunków mogą być dokonywane za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji poszczególnych dostaw w przypadku wystąpienia siły wyższej.
Kryt cena A
Spec www http://www.univ.rzeszow.pl/uniwersytet/przetargi/ogloszenia/dostawa
Spec war Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16 C , Dział Zamówień Publicznych, pokój 26c
Data skl 08/04/2013
Godz skl 14:00
Miejsce Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16 C , Dział Zamówień Publicznych, pokój 26c
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)