Dostawa 26.500 kg granulatu karpiowego przeznaczonego do karmienia ryb w stawach rybnych Pęczniew

Publication date 2013-03-26
End date 2013-04-04 11:00:00
Instytucja Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Karma dla ryb

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45065 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 157110005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 26.500 ton granulatu karpiowego przeznaczonego do karmienia ryb w stawach rybnych Pęczniew, o parametrach: - frakcja 3-5 mm; - zawartość białka surowego 27-30%; - zawartość tłuszczu surowego 5-8%; - stabilność w wodzie (utrzymanie zwięzłej peletki w wodzie przez min. 3 godz.); - pasza ekstrudowana bez frakcji pylistych. Zamówienie zostanie wykonane jednorazowo, dostawa do dnia 30 kwietnia 2013 r. na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Granulat na dzień odbioru (zakupu) winien spełniać wymagania jakościowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia właściwego atestu do dostarczanej partii towaru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
Ulica ul. Szewska 1
Nr domu 1
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-760
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8567706
Fax 061 8525731
Internet www.rzgw.com.pl
Regon 00007924300000
E mail krzysztof.jagodzinski@rzgw.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
Rodzaj zam inny Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/04/2013
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Dokument/y, oświadczenie Wykonawcy, itp. potwierdzający/e, że dostarczany granulat karpiowy spełnia parametry określone w punkcie 1 części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 5. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 11-12 SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - z powodu zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych w § 4 niniejszej umowy, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nie ingerujących w treść przedmiotu umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
Kryt cena A
Spec www www.poznan.rzgw.gov.pl
Spec war Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 310, codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą
Data skl 04/04/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)