Dostawa aparatury badawczej, urządzeń elektromechanicznych oraz elementów elektronicznych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).

Publication date 2013-03-26
End date 2013-04-05 12:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki
Miejscowość Łódź
Województwo
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Artykuły elektroniczne,
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45563 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 317120000, 302374759, 386516009, 386360002, 331232000, 388000003, 317120000, 317100006, 317111004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa aparatury badawczej, urządzeń elektromechanicznych oraz elementów elektronicznych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).

Opis

Chwytak zręczny trójpalczastyNadgarstkowy czujnik sił i momentów z układem zasilania i dopasowaniaCzujnik momentu, czujnik siłyCzujniki obrotuKamera stereowizyjnaOsprzęt do minikomputerówLidar 3dElektrody (wyposażenie kardiomonitora)Sterownik przemysłowy klasy PACMikroprocesorowy system wbudowanyOscylatory, układy scaloneElementy elektroniczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki
Ulica ul. Stefanowskiego 18/22
Nr domu 18
Nr miesz 22
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-924
Internet www.zp.p.lodz.pl
Regon 00000158300000
E mail a-w2-4@adm.p.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium nie jest wymagana wpłata wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty -Wypełnione formularze cenowe - zał. nr 5 - 16 do SIWZ; - Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; - Pełnomocnictwo - w przypadku gdy osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa określającego zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Wówczas przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia, c) zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia niezależnych od Wykonawcy, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy okoliczności. Wówczas przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie oraz że zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego. d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. e) zmianę wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
Kryt cena A
Spec www www.zp.p.lodz.pl
Spec war Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź biuro ds. administracyjno-technicznych, pok. nr 6 bud. A-12 parter
Data skl 05/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź biuro ds. administracyjno-technicznych, pok. nr 6 bud. A-12 parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)