Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

Publication date 2013-03-27
End date 2013-04-09 11:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120342 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302313000, 302320004, 302360002, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie z datą produkcji nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia złożenia oferty wraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części zwanych dalej Zadaniami. Zadanie nr 1. Fabrycznie nowy komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6 cali i dodatkowym monitorem LCD 22 cali oraz wyposażeniem dodatkowym - 10 zest. Zadanie nr 2. Fabrycznie nowy komputer przenośny typu tablet o przekątnej ekranu 11,6 cali i z klawiaturą - 1 szt. Zadanie nr 3.1. Fabrycznie nowa profesjonalna drukarka laserowa monochromatyczna A4 z dupleksem automatycznym i kartą sieciową - 1 szt. Zadanie nr 3.2. Fabrycznie nowa drukarka laserowa monochromatyczna A4 z dupleksem automatycznym i kartą sieciową - 2 szt. Zadanie nr 3.3. Fabrycznie nowa drukarka laserowa A4 do druku w kolorze - 2 szt. Zadanie nr 4. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 do druku w kolorze - 1 szt. Zadanie nr 5 Dysk SSD - 3 szt. Zadanie nr 6. Projektor przenośny - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie
Ulica ul. Słowackiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-965
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4328700
Fax 091 4225313
Internet www.szczecin.lasy.gov.pl
Regon 81053946200000
E mail m.kaczmarek@szczecin.lasy.gov.pl; w.krzeminski@szczecin.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Zarządzający wł. Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Zarządzający wł. Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości odpowiednio: Zadanie nr 1 - 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych). Dla zadań 2, 3, 4, 5 i 6 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 PZP. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia.
Wiedza O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 wykażą,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali łącznie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie komputerów o wartości nie mniejszej niż 50000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). W przypadku Zadania nr 2, 3, 4, 5 i 6 Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia.
Potencjal O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia.
Zdolne O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia.
Sytuacja O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa gwarantruje wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Kryt cena A
Spec www www.szczecin.lasy.gov.pl
Spec war Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2 71-434 Szczecin, pok. 09 (kancelaria)
Data skl 09/04/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2 71-434 Szczecin, pok. 09 (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)