Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego 260.000 sztuk wafli w czekoladzie

Publication date 2013-03-27
End date 2013-04-09 10:30:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czekolada i wyroby cukiernicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120800 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158420002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego 260.000 sztuk wafli w czekoladzie o wadze 36g - 40g/szt.
2. Właściwości organoleptyczne:
- wafel przekładany kremem kakaowym w czekoladzie,
- barwa powierzchni - brązowa,
- listka waflowego: charakterystyczna dla wafla z dodatkiem kakao,
- skład: czekolada (miazga kakaowa) min. 28%,
- przełom wafla: warstwowy, równomierny, listki przylegające do nadzienia.
3. Wafle powinny być zapakowane w opakowania firmowe producenta - pojedyncze displaye.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Ulica ul. Saska 63/75
Nr domu 63/75
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03-948
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6191947
Fax 619 19 47
Internet www.rckik-warszawa.com.pl
Regon 00029264600000
E mail dyr.med@rckik-warszawa.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Wadium: 7020,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Złożą ofertę wraz z oświadczeniami zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i o braku podstaw do wykluczenia z przyczyn wskazanych w art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 4,
Wiedza Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal Złożą oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. - załacznik nr 4.
Zdolne Złożą oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. - załacznik nr 4.
Sytuacja Złożą oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. - załacznik nr 4.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie producenta wafli, że przedmiot zamówienia posiada niezbędne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynek w Polsce (zgodnie z obowiązującymi normami) - PN-A-88114 lub równoważne. 2. Załącza do ofert specyfikację jakościową zaoferowanego wyrobu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiana terminu dostawy: 1. zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; 2. zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; 3. zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej; 4. dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy; 5. dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. 6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1. zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej, ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; 2. dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: 1. zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; 2. zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; 3. zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 4. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy. 5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość wyrobów
Kryt 2p 40
Spec www www.rckik-warszawa.com.pl
Spec war Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 104.
Data skl 09/04/2013
Godz skl 10:30
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa, Sala konferencyjna 203.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)