Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Publication date | 2013-03-27 |
End date | 2013-04-16 11:00:00 |
Instytucja | Służba Wywiadu Wojskowego |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 121242 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 358120009, 188320000, 183310008, 183100005, 183120009, 181410009, 184433205, 184433102, 395225404, 395320000, 358113005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 zadań ofertowych. Zadanie ofertowe nr 1: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundurów polowych letnich wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 2: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundurów polowych wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 3: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików letnich w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 4: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików zimowych w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 5: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki letniej kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 6: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 7: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 8: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 9: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 10: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapki zimowej w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 11: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 12: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwora w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 13: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimaty w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ; Zadanie ofertowe nr 14: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 14 do SIWZ; Opiszakup i dostawa munduru polowego letniego wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletówzakup i dostawa munduru polowego wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletówzakup i dostawa trzewików letnich w liczbie 100 parzakup i dostawa trzewików zimowych w liczbie 50 parzakup i dostawa koszulki letniej kolor khaki w liczbie 300 sztukzakup i dostawa spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk.zakup i dostawa koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk.zakup i dostawa kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk.zakup i dostawa rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 parzakup i dostawa czapki zimowej w liczbie 200 sztukzakup i dostawa beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk.zakup i dostawa śpiwora w liczbie 100 sztukzakup i dostawa karimaty w liczbie 100 sztuk.zakup i dostawa ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Służba Wywiadu Wojskowego |
Ulica | al. Niepodległości 243 |
Nr domu | 243 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 02-009 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 683 22 10 |
Fax | 022 683 25 09 |
Regon | 14069131700000 |
E mail | sww.zamowienia@sww.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa centralna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 14 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 28/06/2013 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Inne dokumenty | formularz ofertowy |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: Zmiany korzystne dla Zamawiającego: -dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, -dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, -dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: -niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Zmiany neutralne dla Zamawiającego: -dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.sww.gov.pl |
Spec war | 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352 |
Data skl | 16/04/2013 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | osobiście lub kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, pocztą:Służba Wywiadu Wojskowego Biuro Finansowo - Logistyczne Sekcja Zamówień Publicznych 00-909 Warszawa 60 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |