DOSTAWA MASZYNY TUNELOWEJ DO MYCIA NACZYŃ - sprawa nr 22/2013

Publication date 2013-03-27
End date 2013-04-12 07:30:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121674 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy maszyny tunelowej do mycia naczyń w ilości szt. 1, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1, 2 i 3 do SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, o współczesnych rozwiązaniach technicznych, spełniającego co najmniej wymagania minimalne dotyczące eksploatacji określone w Załączniku nr 1 do SIWZ i nie gorszego w zakresie jakości i uwarunkowań technicznych przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia.
2.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy).
3.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego rodzaj przedmiotu zamówienia spełnia co najmniej minimalne (i nie gorsze w zakresie jakości i uwarunkowań technicznych) określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy). Wykonawca dołączy do treści oferty w związku z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr 226, poz. 1817, informacje, dokumenty stanowiące o potwierdzeniu, że dostawy te spełniają minimalne wymagania Zamawiającego.
3.Szczegółowa realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy (Ogólne warunki umowy stanowią Załącznik Nr 3 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
Ulica ul. Czwartaków 1
Nr domu 1
Miejscowosc Grudziądz
Kod poczt 86-300
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 458 32 90, 458 32 00
Fax 56 458 32 22
Internet www.13wog.pl
Regon 34090727700000
E mail przetargi@13wog.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2.000,00 zł 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 3.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 5 Rozdziału X SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA numer sprawy kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty) lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. 8.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Rozdziału IX ust.9 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP
Wiedza warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP
Potencjal warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP
Zdolne warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP
Sytuacja warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAŁĄCZNIKU NR 1 SIWZ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY (Podstawa: § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. poz. 231): 1.Katalog, opis lub zdjęcie oferowanego przedmiotu zamówienia. Przedłożone materiały winny wskazywać co najmniej: 1)Model - typ przedmiotu zamówienia; 2)Nazwę producenta; 3)Informacje techniczne - dokumentujące posiadanie przez zaoferowany przedmiot zamówienia co najmniej: a)Napięcie zasilania - 400 V. b)Moc maksymalna urządzenia do 37 kW. c)Wydajność teoretyczna minimum 110 koszy na godzinę. d)Zużycie wody do 290 l. na godzinę. e)Dwa programy myjące. f)Wyposażona w strefę suszenia. g)Wymiary tunelowej maszyny do mycia naczyń: długość maksymalnie do 2000 mm, szerokość maksymalnie do 800 mm, wysokość maksymalnie do 1600 mm, wysokość tunelu myjącego minimalnie 450 mm. Załączone materiały do oferty winny odnosić się (co najmniej) do każdego z punktów jak powyżej 1), 2), 3)a,b,c,d,e,f,g. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Inne dokumenty Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących załączników do SIWZ: Nr 2- Formularz ofertowy; Nr 4- oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania; Nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, Nr 6 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej;Nr 7- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 8- Informacja o Wykonawcy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: podwykonawcy, o ile Wykonawca powierzy część zamówienia do realizacji podwykonawcy; zmiany typu, modelu, nazwy przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie może być dostarczony z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, z zastrzeżeniem, iż nowy przedmiot zamówienia będzie charakteryzował się nie gorszymi parametrami niż wymagane przez Zamawiającego przy zachowaniu ceny wskazanej w umowie; Zmiany nie mogą powodować negatywnych skutków finansowych, jakościowych ani organizacyjnych dla Zamawiającego
Kryt cena A
Spec www www.13wog.pl
Spec war Z kasy JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 3,5 zł, na wniosek Wykonawcy wysyłka: 11,47 zł, bezpłatnie z www.13wog.pl
Data skl 12/04/2013
Godz skl 07:30
Miejsce Kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz, budynek nr 1, pokój nr 7 -osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA: PN - DOSTAWA MASZYNY TUNELOWEJ DO MYCIA NACZYŃ (spr. Nr 22/2013) nie otwierać do dnia 12.04.2013 r. do godziny 8.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)