Świadczenie w okresie 12 miesięcy usług telefonii komórkowych na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle (2013-2014)

Publication date 2013-03-27
End date 2013-04-08 12:00:00
Instytucja Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Telefony komórkowe,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46057 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 642120005, 322500000, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usług telefonii komórkowych wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych, przeniesieniem numerów oraz świadczeniem usług internetu bezprzewodowego dla 60 numerów telefonicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Piramowicza 32
Nr domu 32
Miejscowosc Kędzierzyn-Koźle
Kod poczt 47-200
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 40 34 451
Fax 77 40 34 451
Internet www.kedzierzynkozle.pl
Regon 00052450700000
E mail zp@kedzierzynkozle.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień;
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności określonej art. 10 ustawy z 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 z 2004r., poz.1800 z poźn. zm.). W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
Inne dokumenty Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadanie prawa zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli jako Wykonawca zamówienia. Oświadczenie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarcze).; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. Do formularza ofertowego należy dołączyć plan taryfowy dot. usług nie wymienionych w formularzu ofertowym.; Istotne postanowienia umowy zaakceptowane (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, b) zmiany umowy, które są korzystne dla Zamawiającego. c) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług, d) zmiana terminu rozpoczęcia wykonywania umowy, gdy ze względów organizacyjnych nie było możliwe przystąpienie do wykonywania umowy w terminie wskazanym w umowie, Pozostałe warunki zmian: Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontraktu między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kryt cena A
Spec www http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Spec war Wydział Zamówień Publicznych UM Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32, pok. 417, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Data skl 08/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych UM Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32, pok. 417, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)