Dostawa odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Publication date 2013-03-27
End date 2013-04-08 10:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46553 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 336963008, 336965000, 337930005, 391621006, 391620005, 384370007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-26 wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie. Dla części: 4-15,17,21-24,26 dostawa będzie miała charakter jednorazowy. W pozostałych przypadkach, tj. dla części: 1,2,3,16,18,19,20,25 dostawa będzie miała charakter sukcesywny. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na 26 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 1.1-1.26 do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do:
załączenia wraz z ofertą w częściach: 3,6,10,13,15,16,17,18,19 odczynnika i/lub specyfikacji jakościowych zawierających podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika, i/lub dokumentów analizy jakościowej w zakresie oferowanych przedmiotów zamówienia. Załączenia wraz z ofertą w części: 18 certyfikatów potwierdzających spełnianie norm ujętych w załączniku nr 1.18 do SIWZ. Dokumenty muszą potwierdzać równoważność zaoferowanych przedmiotów zamówienia. Muszą zawierać co najmniej: nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, czystość. Jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument sporządzony w języku obcym, ma obowiązek wraz z tym dokumentem złożyć jego tłumaczenie na język polski poświadczone przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Ocena spełniania równoważności zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów. Nie wykazanie spełniania równoważności spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, jako nieodpowiadających treści SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby dostarczane przez Wykonawcę odczynniki były opatrzone czytelną etykietą zawierającą informacje dotyczące: nazwy producenta, nazwy odczynnika, numeru serii, daty ważności, temperatury przechowywania.
Zamawiający zastrzega, że dostarczone przez Wykonawcę odczynniki muszą mieć określoną datę końca ich okresu ważności.
Zamawiający wymaga, aby termin ważności lub okres gwarancji na odczynniki - w dniu dostawy nie był krótszy niż 80% czasu oferowanego przez producenta.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, że dostarczone odczynniki są dobrej należytej jakości, a w razie stwierdzenia w okresie gwarancji wady odczynnika, zostanie on bezpłatnie wymieniony przez Wykonawcę, na wolny od wad w terminie do 14 dni od daty zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.
Oferowane materiały laboratoryjne muszą spełniać wymagania w zakresie wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowych parametrów opisanych w załącznikach nr 1.1-1.26 do SIWZ. Oferowane materiały laboratoryjne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE

Opis

dostawa odczynników chemicznych zastosowania ogólnego, zgodnie z załącznikiem numer 1.1 do SIWZdostawa odczynników chemicznych zastosowania specjalistycznego, zgodnie z załącznikiem numer 1.2 do SIWZdostawa odczynników chemicznych do mikrobiologii, zgodnie z załącznikiem numer 1.3 do SIWZdostawa odczynników chemicznych - Tris, zgodnie z załącznikiem numer 1.4 do SIWZdostawa odczynników chemicznych - pożywek, zgodnie z załącznikiem numer 1.5 do SIWZdostawa odczynników do biochemii, zgodnie z załącznikiem numer 1.6 do SIWZdostawa odczynników chemicznych radioaktywnych, zgodnie z załącznikiem numer 1.7 do SIWZdostawa odczynników i pożywek do hodowli komórkowych, zgodnie z załącznikiem numer 1.8 do SIWZdostawa testu do wykrywania 8-oxo-dG w komórkach, zgodnie z załącznikiem numer 1.9 do SIWZdostawa zestawów do oceny aktywności i żywotności komórek, zgodnie z załącznikiem numer 1.10 do SIWZdostawa zestawu do oznaczania poziomu zredukowanego glutationu w komórkach, zgodnie z załącznikiem numer 1.11 do SIWZdostawa zestawu do oznaczania poziomu SOD w komórkach, zgodnie z załącznikiem numer 1.12 do SIWZdostawa barwnika Giemsy oraz odczynnika do izolacji leukocytów, zgodnie z załącznikiem numer 1.13 do SIWZdostawa buforów kalibracyjnych do pH-metru, zgodnie z załącznikiem numer 1.14 do SIWZdostawa zestawu do wykrywania komórek apoptotycznych poprzez znakowanie Annexin V-FITC, zgodnie z załącznikiem numer 1.15 do SIWZdostawa zestawów i produktów do izolacji i oczyszczania DNA, zgodnie z załącznikiem numer 1.16 do SIWZdostawa zestawu i buforu do reakcji sekwencjonowania, zgodnie z załącznikiem numer 1.17 do SIWZdostawa końcówek do pipet laboratoryjnych typu Eppendorf, zgodnie z załącznikiem numer 1.18 do SIWZdostawa końcówek do pipet oraz innych akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z załącznikiem numer 1.19 do SIWZdostawa probówek do zastosowań specjalnych oraz innych akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z załącznikiem numer 1.20 do SIWZdostawa buforów do Western- Blottingu, zgodnie z załącznikiem numer 1.21 do SIWZdostawa pipet i akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z załącznikiem numer 1.22 do SIWZdostawa membran nitrocelulozowych do blottingu, zgodnie z załącznikiem numer 1.23 do SIWZdostawa paku odczynnikowego do analizatora jonoselektywnego Na/K/CI EasyLyte Medica, zgodnie z załącznikiem numer 1.24 do SIWZdostawa akcesoriów chromatografów, zgodnie z załącznikiem numer 1.25 do SIWZdostawa cyjanotoksyn w postaci czystej, zgodnie z załącznikiem numer 1.26 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica Al. Racławickie 14
Nr domu 14
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-950
Wojewodztwo lubelskie
Tel (81) 445 41 59
Fax (81) 445 41 63
Internet www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
Regon 00051406400000
E mail dzp@kul.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodzaj zam inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 26
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Wiedza Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Potencjal Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Zdolne Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia wraz z ofertą w częściach: 3,6,10,13,15,16,17,18,19 odczynnika i/lub specyfikacji jakościowych zawierających podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika, i/lub dokumentów analizy jakościowej w zakresie oferowanych przedmiotów zamówienia. Załączenia wraz z ofertą w części: 18 certyfikatów potwierdzających spełnianie norm ujętych w załączniku nr 1.18 do SIWZ. Dokumenty muszą potwierdzać równoważność zaoferowanych przedmiotów zamówienia. Muszą zawierać co najmniej: nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, czystość. Jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument sporządzony w języku obcym, ma obowiązek wraz z tym dokumentem złożyć jego tłumaczenie na język polski poświadczone przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Inne dokumenty Ponadto oferta musi zawierać: wypełniony Formularz Opisu przedmiotu zamówienia wraz z wyceną wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1.1- 1.26 odpowiednio do części 1-26 na którą Wykonawca składa ofertę, wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ, karty charakterystyki produktu, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań technicznych określonych w załącznikach nr: 1.3, 1.6, 1.10, 1.13, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18, 1.19 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1 dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: 1.1 ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 2 dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: 2.1 zmiany technologiczne, w szczególności: 2.1.1 w przypadku braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. 2.1.2 zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowane: niedostępnością na rynku produktu/materiału wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu/materiału. 2.1.3 zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). 3 dla zmiany właściwych przepisów prawa, z tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
Kryt cena A
Spec www http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,1650.html
Spec war Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II, sala nr C-223
Data skl 08/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II, sala nr C-223
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)