Dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2013-03-28
End date 2013-04-05 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Działdowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123044 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 153311709, 152210003, 152340007, 153311008, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych. Dokładny wykaz wymaganych artykułów żywnościowych zawiera załącznik nr 1 do oferty niniejszej siwz.
1. Dostarczane artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywności w warunkach szpitalnych oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
Dostarczana żywność musi być świeża z odpowiednim terminem przydatności do spożycia ( min. 3 miesiące) według obowiązujących norm.
2. Ziemniaki powinny być zdrowe, kształtne, suche, nie uszkodzone, nie nadmarznięte, wewnątrz bez pustych miejsc, jednolite odmianowo, nie zapleśniałe, o zapachu swoistym dla zdrowych ziemniaków.

Odbiór jakościowy: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w ciągu 1 dnia wadliwą partię towaru
Gwarancje, reklamacje: niezwłoczna wymiana zakwestionowanej partii towaru.

Dopuszcza się dostawy artykułów spożywczych o terminie przydatności poniżej 3 m-cy po uprzednim poinformowaniu zamawiającego i na następujących warunkach:
- Termin przydatności 2 - 3 m-cy 80% ceny
- Termin przydatności 1- 2 m-cy 70% ceny
- Termin przydatności poniżej 1 m-ca 50% ceny

CPV. 15.80.00.00-6 - różne produkty spożywcze
15.33.11.70-9 - warzywa mrożone
15.22.10.00-3 - ryby mrożone
15.23.40.00-7 - ryby wędzone
15.33.11.00-8 - warzywa świeże lub mrożone
15.30.00.00-1 - owoce, warzywa i podobne produkty

Opis

Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Leśna 1
Nr domu 1
Miejscowosc Działdowo
Kod poczt 13-200
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel (023) 6972653
Fax (023) 6972653
Internet www.spzoz-dzialdowo.pl
Regon 00031017200000
E mail spzoz@konto.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 13
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2, przedkłada: 2.1 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §3 i §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty 3.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy udzielone przez uprawnionych do reprezentowania przedstawicieli Wykonawców, 4.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.2.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w §1 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy XXII. Przesłanki zmiany umowy: 1. Strony na zasadzie art.144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT. b) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, przejęć itp.).
Kryt cena A
Spec www www.spzoz-dzialdowo.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie, ul. Leśna 1. 13-200 Działdowo
Data skl 05/04/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie, ul. Leśna 1. 13-200 Działdowo - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)