BZP/PN/26/2013 Dostawa komputerów przenośnych dla Politechniki Lubelskiej.

Publication date 2013-03-28
End date 2013-04-08 12:00:00
Instytucja Politechnika Lubelska
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123108 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych dla Politechniki Lubelskiej.

Opis

Laptop typ 1 zgodny ze szczegółowym opisem zamówienia dla zadania 1Laptop typ 2 zgodny ze szczegółowym opisem zamówienia dla zadania 2Laptop typ 3 zgodny ze szczegółowym opisem zamówienia dla zadania 3Laptop typ 4 zgodny ze szczegółowym opisem zamówienia dla zadania 4Netbook zgodny ze szczegółowym opisem zamówienia dla zadania 5Notebook zgodny ze szczegółowym opisem zamówienia dla zadania 6Tablet zgodny ze szczegółowym opisem zamówienia dla zadania 7

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Lubelska
Ulica ul. Nadbystrzycka 38D
Nr domu 38D
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-618
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 5384633
Fax 081 5384372
Internet www.pollub.pl
Regon 00000172600000
E mail bzp@pollub.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagane jest wykazanie, co najmniej 1 dostawy, dla każdego z zadań, na które składa ofertę Wykonawca, której przedmiotem była dostawa podobnego sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż: 20 000 zł brutto - w przypadku składania oferty na zadanie 3; 10 000 zł brutto - w przypadku składania oferty na zadania 4, 6 i 7; 1000 zł brutto - w przypadku składania oferty na zadania 1, 2 i 5; wraz z referencjami / dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia oferty na kilka zadań Wykonawca może również wykazać 1 dostawę o łącznej wartości / sumie kwot określonych wyżej, dla wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca lub 2 dostawy, o łącznej wartości / sumie kwot określonych wyżej, dla wszystkich zadań, na jakie składa ofertę Wykonawca, wraz z referencjami
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wypełnione wszystkie tabele i podpisany, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, Szczegółowy Opis I Wycena Oferowanego Sprzętu z podaniem cen jednostkowych netto oraz wartości netto i brutto. Wykonawca winien podać typ/producenta oferowanego sprzętu i / lub typ/producenta elementów składowych określonych w Szczegółowym Opisie Zamówienia (tak by Zamawiający mógł na tej podstawie sprawdzić zgodność oferowanego sprzętu z Szczegółowym Opisem Zamówienia) Treść tego dokumentu jest integralną częścią treści oferty. Na jego podstawie Zamawiający sprawdzi zgodność treści oferty z wymogami postawionymi w SIWZ / Szczegółowym Opisie Tematu Zamówienia. Wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu.2.Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu.3.Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć: a)wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;b)przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy.4.Wszystkie sytuacje określone w ustępie poprzednim stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.5.Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami
Kryt cena A
Spec www www.pollub.pl
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin tel:(81)5384632 fax:(81)5384372 mail:bzp@pollub.pl
Data skl 08/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)