Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO

Publication date 2013-03-28
End date 2013-04-08 12:00:00
Instytucja Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Monitory wideo,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123450 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 481000009, 722650000, 722630006, 722660007, 805331000, 451112000, 453143107, 453120007, 323235008, 349710004, 302000001, 302131006, 302133008, 302161306, 429231106, 453143200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
1.Projektowanie (projekty wykonawcze i powykonawcze) monitoringu i instalacji sieciowych. 2.Roboty budowlane, montażowe i instalacyjne. 3.Dostawa i montaż urządzeń dla poszczególnych instalacji oraz wyposażenia. 4.Dostawa instalacja i wdrożenie oprogramowania poszczególnych instalacji ZZO i obsługi systemu gospodarką odpadami na terenie MZC. 5.Stworzenie i wdrożenie bazy danych do systemu obsługi gospodarki odpadami na terenie MZC 6.Wykonanie pozostałych czynności warunkujących należytą realizację przedmiotu zamówienia, w tym rozruch, wdrożenie oraz szkolenie personelu.

Opis

Zakres zamówieni obejmuje: projektowanie, dostawę, instalację i wdrożenie systemu obsługi ZZO.Zakres zamówienia obejmuje: roboty budowlane, montażowe i instalacyjne monitoringu terenu ZZO.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
Ulica Al. J. Piłsudskiego 41
Nr domu 41
Miejscowosc Włodawa
Kod poczt 22-200
Wojewodztwo lubelskie
Tel 82 57 25 856
Fax 82 57 25 856
Internet www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
Regon 06001227800000
E mail mzc.wlodawa@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: a)Zadanie Nr 1. Zintegrowany system obsługi ZZO Komunalnych we Włodawie wraz z dostawą i montażem wyposażenia - 8 500 PLN. b)Zadanie Nr 2. Monitoring wizyjny terenu ZZO Komunalnych we Włodawie wraz z dostawą i montażem wyposażenia- 1 500 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego i jest przechowywane na rachunku bankowym. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy -nie złożył na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25.ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw.Postanowienia powyższe stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych w pkt. 11.2.1.b i e. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: K.B. S.A. O Chełm Nr 11 1500 1373 1213 7005 1794 0000, z adnotacją Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art.46 ustawy Pzp. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.3 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Wiedza 1)Wykazanie, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2)Wykazanie, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3)Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dokumentami potwierdzającymi wdrożenie wyżej wymienionych robót i systemów.
Zdolne Wymagany skład osobowy -Kierownik robót budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów, minimum 3 letnie doświadczenie -Kierownik robót instalacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów, minimum 3 letnie doświadczenie -Kierownik Projektu - posiadający minimum 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów zintegrowanych (w tym pełnienie roli kierownika projektu), posiadającym doświadczenie z wdrażania projektów klasy podobnej do oferowanego systemu) -Zespołem analityków, programistów i wdrożeniowców, minimum 3 osobowym, z których każda osoba posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania prac analityczno - projektowych, wdrożeniowych lub programowych.
Sytuacja Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien: wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej: a)Zadanie Nr 1. Zintegrowany system obsługi ZZO Komunalnych we Włodawie wraz z dostawą i montażem wyposażenia - 350 000 PLN poprzez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b)Zadanie Nr 2. Monitoring wizyjny terenu ZZO Komunalnych we Włodawie wraz z dostawą i montażem wyposażenia- 50 000 PLN poprzez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw - opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
Inne dokumenty Opis urządzeń i wyposażenia jakie będą dostarczone w ramach zamówienia do Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie.
Niepelnosprawne Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z działania siły wyższej w czasie realizacji robot, wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. W przedstawionych przypadkach wystąpienia o późnień strony ustalą nowe terminy realizacji. Zamawiający dopuszcza możliwość uzgodnionych przez Strony przesunięć w zakresie rzeczowym i odpowiednio finansowym pomiędzy etapami Harmonogramu rzeczowo -finansowego, pod warunkiem uzyskania akceptacji tych przesunięć przez Instytucję Zarządzającą RPO WL. Przesunięcia te nie mogą skutkować zmianą końcowego zakresu rzeczowego i finansowego oraz końcowego terminu realizacji. Zamawiający nie dopuszcza przesunięć mogących mieć wpływ na wartość wskaźników realizacji celów Projektu Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów. Wszelkie istotne zmiany umowy nie mogą być dokonane później, niż na 45 dni przed planowanym rzeczowym zakończeniem realizacji Projektu. Warunkiem dokonania zmiany postanowień umowy jest zgoda obu stron, potwierdzona na piśmie w formie zawartego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności zmiany
Kryt cena A
Spec www www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
Spec war Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ul. Żołnierzy WiN 22, pok. 11, 22 -200 Włodawa.
Data skl 08/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ul. Żołnierzy WiN 22, pok. 11, 22 -200 Włodawa.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO realizowany jest w ramach inwestycji Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa VI Środowisko i czysta energia, Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi..
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)