Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowych regałów metalowych, systemu szuflad głębokiego składowania, szafy metalowej na leki, pojemników transportowych wraz z chłodziarką farmaceutyczną i rejestratorami temperatur i wilgoci dla Apteki w SP ZOZ w Wolsztynie,
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 niezależnych od siebie części,tj. pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne oraz ilościowe zostały odpowiednio opisane w parametrach technicznych i formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym, stanowiącym załączniku nr 2A, B, C, D, E, F i nr 3 do niniejszej SIWZ
OpisRegały metalowe- szczegłówy opis, wielkość i zakres określone w załączniku nr 2 i 3 do SIWZszuflady głebokiego skladowania do przechowywania leków; szczegłówy opis, wielkość i zakres określone w załączniku nr 2 i 3 do SIWZszafa metalowa do przechowywania produktów latwopalnych; szczegłówy opis, wielkość i zakres określone w załączniku nr 2 i 3 do SIWZpojemniki walizkowe, platforma jezdna; szczegłówy opis, wielkość i zakres określone w załączniku nr 2 i 3 do SIWZwózek do przewożenia towarów, szczegółowy zakres, wielkośc opis w załaczniku nr 2 i 3 do SIWZ.szczegółowy zakres, wielkośc opis w załaczniku nr 2 i 3 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Wschowska 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowosc |
Wolsztyn
|
Kod poczt |
64-200
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
68 347 73 00, 347 73 63
|
Fax |
68 3842590
|
Internet |
www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
|
Regon |
97077342600000
|
E mail |
przetargi@spzozwolsztyn.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
6
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawy o podobnym charakterze tj. wykaże się realizacją co najmniej:
w zakresie pakietu nr 1 dwoma dostawami regałów na łączną kwotę brutto: co najmniej 10 000 zł każda,
w zakresie pakietu nr 2 dwoma dostawami mebli do aptek typu system głębokiego składowania. na łączną kwotę brutto: co najmniej 15 000 zł każda,
w zakresie pakietu nr 3 dwoma dostawami mebli metalowych na łączną kwotę brutto: co najmniej 2 000 zł każda,
w zakresie pakietu nr 4 dwoma dostawami wózków lub pojemników transportowych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3000 zł każda
w zakresie pakietu nr 5 dwoma dostawami wózków transportowych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1500 zł każda
w zakresie pakietu nr 6 dwoma dostawami sprzętu dla witryn lub chłodziarek na łączną kwotę brutto: co najmniej 5000 zł każda
Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem głównych dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie.
Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Dla pakietu nr2- do nr 6 - deklaracja zgodności CE
|
Inne dokumenty |
aWypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru
wypełniony i podpisany załącznik nr 2
wypełniony i podpisany załącznik na pakiety tj. załączniki nr 3
wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty.w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na zasadzie art. 144 ustawy Pzp:
Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego wydłużenie jeżeli realizacja zamówienia zostanie opóźniona z przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. wskutek działania siły wyższej maksymalnie o czas niezbędny na jej usuniecie. W takim przypadku Wykonawca zobligowany będzie niezwłocznie, pisemnie powiadomić Zamawiającego ze wskazaniem przyczyny opóźnienia oraz dowodami potwierdzającymi powyższą okoliczność.
Zmiany umowy ujęte powyżej wymagają sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
|
Spec war |
SP ZOZ w Wolsztyni, ul. Wschowska 3; 64-200 Wolsztyn
|
Data skl |
08/04/2013
|
Godz skl |
11:45
|
Miejsce |
SP ZOZ w Wolsztyni, ul. Wschowska 3; 64-200 Wolsztyn; sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|