Zakup i dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część I: drugi okres roku szkolnego 2012/2013.

Publication date 2013-03-28
End date 2013-04-11 10:00:00
Instytucja Gmina Głogówek
Miejscowość Głogówek
Województwo opolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47381 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391621109, 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część I: drugi okres roku szkolnego 2012/2013. - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego; realizowanych przez Gminę Głogówek w ramach PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2.Projekt jest realizowany w czterech szkołach:
- Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Króla Jana Kazimierza w Głogówku,
- Publicznym Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Racławicach Śląskich,
- Szkole Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Głogówku,
- Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Racławicach Śląskich.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)zakup towarów wymienionych w niniejszej SIWZ,
b)dostawy zakupionych towarów do Biura Projektu, w terminach i na warunkach określonych w niniejszej SIWZ.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i zakłada udzielenie zamówienia w częściach. Oferent może złożyć jedną ofertę składającą się z jednej lub kilku ofert częściowych, po jednej ofercie częściowej na wybrane części zamówienia.

Część 1 (pierwsza) - zakup i dostawy materiałów papierniczych, biurowych i eksploatacyjnych
Część 2 (druga) - zakup i dostawy programów dydaktycznych do tablic interaktywnych, programów do diagnozowania predyspozycji zawodowych, testów dla uczniów
Część 3 (trzecia) - zakup i dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych
Część 4 (czwarta) - zakup i dostawy pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i gier edukacyjnych
Część 5 (piąta) - zakup i dostawy książek i ćwiczeń
Szczegółowy zakres znajduje się w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Głogówek
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Głogówek
Kod poczt 48-250
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 4069900, 4069915
Fax 77 4069906
Internet www.glogowek.pl
Regon 53141335000000
E mail konrad@glogowek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnioną osobę formularz oferty (wzór - załącznik nr 1a-e do SIWZ), 2. Pełnomocnictwo, które musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenie o posiadanych normach i certyfikatach
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1.1 aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 1.2 zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania 1.3 jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 2.Warunki dokonywania zmian: 2.1inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego 2.2uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy 2.3zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 2.4 forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Przyjęcie warunków niniejszego postępowania, tj. złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem istotnych warunków umowy proponowanych przez Zamawiającego. 5.W celu podpisania umowy uprawniony przedstawiciel Wykonawcy, którego oferta została wybrana, powinien zgłosić się do siedziby Zamawiającego w terminie podanym w zawiadomieniu o wyborze oferty.
Kryt cena A
Spec www www.bip.glogowek.pl
Spec war Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek
Data skl 11/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, I piętro, pokój nr 13-sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego; realizowanym przez Gminę Głogówek w ramach PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)