Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na dwie części.

Publication date 2013-03-29
End date 2013-04-09 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125310 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391120000, 391210006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z transportem, wniesieniem, montażem mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, wniesieniem, montażem mebli do Domu Studenta nr 2 UMB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, wniesieniem, montażem mebli do jednostek organizacyjnych UMB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Ulica ul. Jana Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-089
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7485400
Fax 085 7485627
Internet www.umwb.edu.pl
Regon 00028860400000
E mail zampubl@umwb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zam uzupelniajace Nie dotyczy.
Wadium Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie spełniania tego warunku należy załączyć do oferty: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ wraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum 1 dostawę asortymentu odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w każdej części postępowania, przy czym wartość zrealizowanej dostawy winna wynosić minimum; - dla części 1 - 80 000,00 zł brutto, - dla części 2 - 10 000,00 zł brutto. dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Potencjal Nie dotyczy.
Zdolne Nie dotyczy.
Sytuacja Nie dotyczy.
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw do oferty należy dołączyć rysunki lub fotografie oferowanych produktów równoważnych, po-zwalające na ocenę techniczną, jakościową i funkcjonalną, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dotyczy złożenia oferty na pro-dukty równoważne.
Inne dokumenty 1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3) wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - załącznik Nr 4 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonaw-com (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 5 do SIWZ). 5) wypełniony załącznik Nr 7 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Kupującego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba że ko-nieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili za-warcia umowy.
Kryt cena A
Spec www www.umb.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych, pok. 12 Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Mickiewicza 2C, 15-222 Białystok.
Data skl 09/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Uniwersytet Medyczny w Białymstoku Kancelaria Ogólna ul. Jana Kilińskiego 1 15-089 Białystok.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin wykonania zamówienia: - Część 1 - od dnia 15 do dnia 22 lipca 2013 r. - Część 2 - do 5 tygodni od daty zawarcia umowy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)