Dostawa oprogramowania do zarządzania i wykonywania kopii zapasowych serwerów pracujących w strukturze informatycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 8/dost./2013

Publication date 2013-03-29
End date 2013-04-08 11:00:00
Instytucja Ministerstwo Sportu i Turystyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126184 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 487100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oprogramowania do zarządzania i wykonywania kopii zapasowych serwerów pracujących w strukturze informatycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Sportu i Turystyki
Ulica ul. Senatorska 14
Nr domu 14
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-082
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 24 42 132
Fax 22 24 43 218
Internet www.msport.gov.pl
Regon 14021714200000
E mail Maciej.szreder@msport.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Wadium nie jest wymagane. Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy; 3) wypełniony załącznik Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (wypełniona w sposób opisany w SIWZ - tj. należy podać wymagane informacje).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik 4 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie produktów spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ww. produkty muszą spełniać wymogi określone w SIWZ; 2) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć; 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; b) okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; c) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; 5) inne przyczyny zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia przez Strony na etapie podpisywania umowy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, wymienionych powyżej, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. W przypadku gdy z wnioskiem o zmianę postanowień umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy występuje Wykonawca winien okoliczność, na którą się powołuje wykazać dokumentami bądź za pomocą innych dowodów. winien okoliczność, na którą się powołuje wykazać dokumentami bądź za pomocą innych dowodów.
Kryt cena A
Spec www www.bip.msit.gov.pl
Spec war Ministerstwo Sportu i Turystyki 00-082 Warszawa, ul. Senatorska 14 p. 1 w godz. 8:15-16:16
Data skl 08/04/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Ministerstwo Sportu i Turystyki 00-082 Warszawa, ul. Senatorska 14 w Kancelarii Głównej
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Otwarcie ofert: Data: 08/04/2013 Godzina:12:30 Miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: imię i nazwisko: Maciej Szreder tel.: 22 24 43 134 fax: 22 24 43 218 e-maile: maciej.szreder@msport.gov.pl godziny urzędowania: 08:15 - 16:15
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)