Dostawa artykułów biurowych niezbędnych do realizacji projektu pn.Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214 12-00

Publication date 2013-03-29
End date 2013-04-08 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Choszcznie
Miejscowość Choszczno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Arkusze ćwiczeniowe,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Maszyny liczące L 74/42 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126256 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 228320007, 301251105, 301412001, 301921002, 301921136, 301921215, 301921253, 301921301, 301973205, 301973308, 301995005, 301976301, 302343001, 302346004, 302374302, 392925000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów biurowych niezbędnych do realizacji projektu pn.Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214-12-00.

Ilekroć w SIWZ jest mowa o:
- projekcie - należy przez to rozumieć projekt pn. Świadczenie usług edukacyjnych, wyrównawczych, specjalistycznych oraz zajęć indywidualnych z doradztwa zawodowego
w ramach projektu pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński, Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-21412-00,
- wniosku - należy przez to rozumieć wniosek nr WND- POKL.09.01.02-32-21412 złożony przez Powiat Choszczeński pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński, nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-21412-00,
- harmonogramie realizacji projektu - należy przez to rozumieć harmonogram realizacji projektu pn Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński, nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-21412-00.
Artykuły biurowe wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ należy dostarczyć do siedziby Zespołu Szkół Nr 1 w Choszcznie, ul. B. Chrobrego 31A, po wcześniejszym uzgodnieniu
z Koordynatorem Projektu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Choszcznie
Ulica ul. Nadbrzeżna 2
Nr domu 2
Miejscowosc Choszczno
Kod poczt 73-200
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 95 7657011, 12, 13
Fax 95 7652093
Internet www.spow.choszczno.bip.net.pl
Regon 21046724400000
E mail amazurczak@powiatchoszczno.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 10.000 zł brutto każda. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 10.000 zł brutto każda. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjal O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 10.000 zł brutto każda. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 10.000 zł brutto każda. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 4 do SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej wartości min. 10.000 zł brutto każda. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra zawartej przez Powiat Choszczeński nr umowy UDA - POKL.09.01.02-32-214 12-00. Powyższa zmiana umowy może zostać dokonana pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. 2)zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie; 3)zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie; 4)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy 5)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. Pozostałe zmiany: 1)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2)zmiana obowiązującej stawki VAT. -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 3)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c)udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
Kryt cena A
Spec www www.spow.choszczno.bip.net.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Choszcznie ul. B.Chrobrego 27A, II piętro pokój 210 w godzinach pracy urzędu.
Data skl 08/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Powiat Choszczeński z siedzibą w Starostwie Powiatowym ul. Nabrzeżna 2, 73-200 Choszczno Kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2 POKL realizowanego przez Powiat Choszczeński Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214 12-00
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)