Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miasta Kętrzyn

Publication date 2013-03-29
End date 2013-04-08 08:30:00
Instytucja Gmina Miejska Kętrzyn
Miejscowość Kętrzyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126298 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391211007, 391120000, 391131008, 391413005, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Biurko o wymiarach 140x67x75,5 cm + 5% - szt. 2;
b) Biurko o wymiarach 120x72x75,5 cm + 5% - szt. 11;
c) Biurko o wymiarach 160/72/75,5 cm + 5% - szt. 2;
d) Blat łącznika do połączenia biurek z poz. 1 i 2 o wymiarach 72x72 cm+ 5% - szt. 5;
e) Kontener jezdny podbiurkowy o wymiarach 37x38,5x58 cm + 5% - szt. 7;
f) Kontener jezdny na komputer o wymiarach 50/50/63 cm + 5% - szt. 7;
g) Szafka wysoka o wymiarach 50x36x199 cm+ 5% - szt. 15;
h) Szafka o wymiarach 50/36/85,5 cm+ 5% - szt. 2;
i) Szafa ubraniowa dwudrzwiowa o wymiarach 80x36x199 cm + 5% - szt. 3;
j) Krzesła o wymiarach 46x57x96 cm + 5% - szt. 9;
k) Fotel biurowy - szt. 7.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane W opisie przedmiotu Zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje) - podstawa prawna: art. 29 ust. 3 PZP.
4. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące zał. nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Kętrzyn
Ulica ul. Wojska Polskiego 11
Nr domu 11
Miejscowosc Kętrzyn
Kod poczt 11-400
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 752 05 20
Fax 089 752 05 31
Internet www.ketrzyn.com.pl
Regon 51074344000000
E mail zp@ketrzyn.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ
Wiedza 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę mebli biurowych o wartości minimum 25.000,00 zł. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oferta winna ponadto zawierać: a) wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ b) wypełniony formularz cenowy- zał. nr 1 a) do SIWZ c) pełnomocnictwo (jeśli konieczne)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy, b) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, c) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - względy organizacyjne leżące po stronie Zamawiającego skutkujące koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia, - niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian podpisanych przez strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, ze zaszły okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
Kryt cena A
Spec www http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Spec war Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
Data skl 08/04/2013
Godz skl 08:30
Miejsce Urząd Miasta w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, Punkt Informacyjny (parter Urzędu).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)