Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz płynów do mycia i dezynfekcji dla potrzeb sterylizacji.

Publication date 2013-03-29
End date 2013-04-10 09:45:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48283 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 331980004, 240000004, 336316008, 392240008, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. 1 Opakowania do sterylizacji 25 poz. asort. w różnych ilościach
Zad. 2 Testy kontrolne 9 poz. asort. w różnych ilościach
Zad. 3 Testy kontrolne, materiały eksploatacyjne 12 poz. asort. w różnych ilościach
Zad. 4 Płyny do mycia i dezynfekcji instrumentarium chirurgicznego 9 poz. asort. w różnych ilościach
Zad. 5 Wyposażenie do czyszczenia instrumentów KARL STORZ 5 poz. asort. w różnych ilościach
Zad. 6 Materiały eksploatacyjne 10 poz. asort. w różnych ilościach.

Opis

Opakowania do sterylizacji, 25 poz. asort. w różnych ilościachTesty kontrolne, 9 poz. asort. w różnych ilościachTesty kontrolne/materiały eksploatacyjne, 12 poz. asort. w różnych ilościachPłyny do mycia i dezynfekcji instrumentarium chirurgicznego, 9 poz. asort. w różnych ilościachWyposażenie do czyszczenia instrumentów KARL STORZ, 5 poz. asort. w różnych ilościachMateriały eksploatacyjne, 10 poz. asort. w różnych ilościach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Ulica ul. Monte Cassino 18
Nr domu 18
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 16 6775065
Fax 16 6775064
Regon 00031468400000
E mail dzp@wszp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Wiedza Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Potencjal Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Zdolne Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Sytuacja Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4.Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010r. nr 107 poz. 679 w przypadkach wymaganych prawem. 5.Karta charakterystyki preparatu dot. zad. 3 poz. 12 oraz zad. 4. 6.Katalogi lub ulotki informacyjne oferowanych produktów, zawierających opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie, warunki bezpieczeństwa itp. dotyczy zadań 1 do 6. 7.Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 dotyczących przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają być opisane, którego zadania dotyczą.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2. Zmiany wymienione w ust. 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4.Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.wszp.pl
Spec war Siedziba zamawiajacego, Dział Zamówień Publicznych, bud. D, pok. 225
Data skl 10/04/2013
Godz skl 09:45
Miejsce Siedziba zamawiajacego, Biuro Podawcze, bud. D, pok. 226
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)